Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методик початкової освіти" та рік: 2006
Вгору на рівень |
І
Іванова Л.І. (2006) ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 39-43.
Д
Давнюк С.В. (2006) АКТИВІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ НА МАТЕРІАЛІ СИНТАКСИСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 131-133.
З
Захарчук З.О. (2006) ДО ПИТАННЯ ПРО СПОСОБИ КЕРІВНИЦТВА НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ ОВОЛОДІННЯ ВИРАЗНИМ ЧИТАННЯМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 137-141.
К
Крижанська О.М. (2006) З ІСТОРІЇ НАЗВ КОЛЬОРІВ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2006: Вип.XIV. с. 62-65.
Л
Лелюх Ю.В. (2006) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 144-147.
Р
Рябоконь В.І. (2006) РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ЗА ВИМОГАМИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ. МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВЕ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ СТУДЕНТІВ. КАЛІГРАФІЯ. [Навчальні матеріали]
С
Суржук Т.Б. (2006) ПОШУК ЕФЕКТИВНИХ СПОСОБІВ КЕРІВНИЦТВА НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ ІНДИВІДУАЛЬНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО СПРЯМУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 87-91.
Сіранчук Н.М. (2006) ДІАГНОСТИКА ОБРАЗНОМОВЛЕННЄВИХ ВМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 43-48.
Сіранчук Н.М. (2006) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ПРОВЕДЕННЯ ФАСИЛІТОВАНОЇ ДИСКУСІЇ ЯК МЕТОДУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 168-171.