Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методик початкової освіти" та рік: 2015
Вгору на рівень |
І
Іванова Л.І. (2015) КОМУНІКАТИВНО ЗОРІЄНТОВАНІ ПІДХОДИ У ПРОВЕДЕННІ СУЧАСНОГО УРОКУ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 18-20.
Іванова Л.І. (2015) ЛІТЕРАТУРНА СКАРБНИЧКА. [Навчальні матеріали]
Б
Бісовецька Л.А. (2015) РОЛЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 127-133. ISSN 2411-4553
Бісовецька Л.А. (2015) ВИВЧЕННЯ МОРФЕМІКИ І СЛОВОТВОРУ В УМОВАХ НОВОЇ СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 4-5.
Бісовецька Л.А. (2015) ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧІ ТЕРМІНИ В ЕПІСТОЛЯРНІЙ СПАДЩИНІ ОЛЬГИ КОБИЛЯНСЬКОЇ. Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2015. с. 122-125.
Г
Гамза А.В. (2015) РОЗВИТОК УМІНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ ПРО ДІЄСЛОВО. Zbior raportow naukowych "Pedagogika Wspolczesna nauka. Nowy wyglad", 2015. с. 37-42.
Гамза А.В. (2015) КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Вісник національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2015 (Вип.28). с. 193-201.
Гамза А.В. (2015) МЕТОДИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Zbior artykulow naukowych, 2015. с. 13-20.
Гамза А.В. (2015) ФОРМУВАННЯ УВИРАЗНЕНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського, 2015 (№4(51)). с. 45-49.
Гамза А.В. (2015) ФОРМУВАННЯ МОРФОЛОГІЧНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА РОЗВИТКУ ТЕКСТОТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Збірник наукових праць "Педагогічні науки", 2015: Вип.LXVIII. с. 79-84. ISSN 2413-1865
Гамза А.В. (2015) РОБОТА З ТЕКСТОМ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ (2 КЛАС). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2015 (Вип.2): (80). с. 90-93.
Гетманчук Н.О. (2015) МОДЕРНІЗАЦІЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 53-55.
З
Захарчук З.О. (2015) КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ: ГЕНЕЗИС МОВИ ТА МОВЛЕННЯ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 55-58.
К
Козіцька О.А. (2015) РОБОТА НАД МЕТАФОРИЧНІСТЮ ТА ФРАЗЕОЛОГІЄЮ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 116-121.
Козіцька О.А. та Юхимець Т.В. (2015) СИТУАТИВНІ ВПРАВИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 84-85.
Костолович Т.В. (2015) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-СЛОВЕСНИКІВ. Теоретична і дидактична філологія, 2015 (Вип.21). с. 29-39.
Л
Лук’яник Л.В. (2015) ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В УМОВАХ БЛИЗЬКОСПОРІДНЕНОГО БІЛІНГВІЗМУ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 74-75.
Р
Радкевич Н.В. та Лесняк Н.В. (2015) ЗВ’ЯЗОК ВІЗУАЛЬНОГО ТА ВЕРБАЛЬНОГО У МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 123-125.
Рарок М.Р. та Колупаєва Т.Є. (2015) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: МЕТОДИЧНИЙ ВИМІР. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 126-128.
С
Суржук Т.Б. (2015) ФОНЕТИЧНИЙ СЛУХ – ОСНОВА ФОРМУВАННЯ НАВИЧКИ ЧИТАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 35-37.
Т
Ткачук О.С. (2015) ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИКО-ОРФОГРАФІЧНОГО МАТЕРІАЛУ НА ФОНЕТИЧНІЙ ОСНОВІ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 38-39.
Ткачук О.С. та Мельник М.В. (2015) ФОРМУВАННЯ НАВИЧКИ ЧИТАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ У ПЕРІОД НАВЧАННЯ ГРАМОТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 103-104.
Ткачук О.С. та Романович Т.Ф. (2015) МОВЛЕННЄВІ УМІННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «МОВА І МОВЛЕННЯ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 108-110.
Ц
Царук О.В. та Лесняк Н.В. (2015) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 164-166.
Ч
Чемерис М.К. та Кирильчук Ю.В. (2015) РОЗВИТОК ТЕХНІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ЇХНЬОЇ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 166-167.
Ш
Шевчук Т.Б. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ТЕКСТУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МОВНО-МОВЛЕННЄВОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 90-92.
Шевчук Т.Б. (2015) ЧАСТИНОМОВНА ТРАНСПОЗИЦІЯ ЯК ГРАМАТИЧНА КАТЕГОРІЯ. Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2015. с. 187-190.
Я
Якимець М.Г. та Дупак Н.В. (2015) ПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ УЧНІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 176-178.