Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ УВИРАЗНЕНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА

Гамза А.В. (2015) ФОРМУВАННЯ УВИРАЗНЕНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського, 2015 (№4(51)). с. 45-49.

[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
1.jpg

Завантажити (469kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
2.jpg

Завантажити (326kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
3.jpg

Завантажити (461kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
4.jpg

Завантажити (524kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
5.jpg

Завантажити (140kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
6.jpg

Завантажити (605kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
7.jpg

Завантажити (579kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
8.jpg

Завантажити (578kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
9.jpg

Завантажити (161kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
10.jpg

Завантажити (542kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
11.jpg

Завантажити (374kB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядаються теоретико-практичні основи методики формування увиразненого мовлення школярів як важливого аспекту навички говоріння; проаналізовано умови розвитку мовлення дитини початкової ланки освіти; описано важливість застосування вправ мовного та мовленнєвого характерів, спрямованих на роботу з прикметником; доведено важливість методики формування навички увиразненого мовлення молодшого школяра через опрацювання теми "Прикметник"; визначено правильну систему побудови вправ практичного спрямування на досягнення високого результату з розвитку мовлення учнів початкових класів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гамза А.В. Формування увиразненого мовлення молодших школярів у процесі вивчення дієслова / А.В.Гамза // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. - Миколаїв, 2015. - № 4 (51). - С. 45-49.
Ключові слова: мова, мовлення, зв'язне мовлення, навички говоріння, увиразнене мовлення
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 24 Лист 2020 11:00
Останні зміни: 24 Лист 2020 11:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1889

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу