Гамза А.В. (2015) ФОРМУВАННЯ УВИРАЗНЕНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського, 2015 (№4(51)). с. 45-49.
|
Зображення/Малюнок
1.jpg Завантажити (469kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
2.jpg Завантажити (326kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
3.jpg Завантажити (461kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
4.jpg Завантажити (524kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
5.jpg Завантажити (140kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
6.jpg Завантажити (605kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
7.jpg Завантажити (579kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
8.jpg Завантажити (578kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
9.jpg Завантажити (161kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
10.jpg Завантажити (542kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
11.jpg Завантажити (374kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядаються теоретико-практичні основи методики формування увиразненого мовлення школярів як важливого аспекту навички говоріння; проаналізовано умови розвитку мовлення дитини початкової ланки освіти; описано важливість застосування вправ мовного та мовленнєвого характерів, спрямованих на роботу з прикметником; доведено важливість методики формування навички увиразненого мовлення молодшого школяра через опрацювання теми "Прикметник"; визначено правильну систему побудови вправ практичного спрямування на досягнення високого результату з розвитку мовлення учнів початкових класів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гамза А.В. Формування увиразненого мовлення молодших школярів у процесі вивчення дієслова / А.В.Гамза // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. - Миколаїв, 2015. - № 4 (51). - С. 45-49. |
Ключові слова: | мова, мовлення, зв'язне мовлення, навички говоріння, увиразнене мовлення |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 24 Лист 2020 11:00 |
Останні зміни: | 24 Лист 2020 11:00 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1889 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |