Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методик початкової освіти" та рік: 2020
Вгору на рівень |
Lupak N.M. та Kopotun I.M. та Hamza A.V. та Albul S.V. та Panova S.O. (2020) Creation of Clusters and Tools for Improving the Professional Competenceof Future Educators. European Journal of Educational Research, 2020 (Vol.9): (2). с. 709-716. ISSN 2165-8714
Mosenkis I. та Lukianyk L. та Strokal О. та Ponomarova V. та Mykhailiuk H. (2020) APPLICATION OF CLOUD EDUCATIONAL TECHNOLOGIES FOR TEACHER COMPETENCE DEVELOPMENT. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 2020 (No. 5): Vol. 19. с. 289-303.
Іванова Л.І. (2020) МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК ЛІНГВОДИДАКТИЧНА ПРОБЛЕМА. Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 17-20.
Бричок С.Б. та Шалівська Ю.В. (2020) ДІАГНОСТИКА ЯК ОСНОВА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЗДОРОВ’Я. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 93-103. ISSN 2411-4553
Бісовецька Л.А. (2020) КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ ЗЕМЛІ В МОВНІЙ КАРТИНІ СВІТУ УКРАЇНЦІВ. Науковий вісник ДДПУ імені І. Франка, 2020 (№ 13). с. 5-10.
Бісовецька Л.А. (2020) ДІЄСЛІВНИЙ СЛОВОТВІР ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 64-67.
Бісовецька Л.А. та Верхова І.П. (2020) МЕТОД ПРОЄКТІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ. Інноватика у вихованні: Вип. 12. с. 85-92. ISSN 2411-4553
Бісовецька Л.А. та Кирилюк Ю.Ю. (2020) ФОРМУВАННЯ ПОНЯТЬ ПРО СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 121-123.
Гамза А.В. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Actual trends of modern scientific research, 2020. с. 245-251.
Гамза А.В. (2020) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИНАД АУДІОТЕКСТАМИ У ПРОЦЕСІ ТЕКСТОТВОРЕННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми фахової підготовки сучасного педагога, 2020. с. 135-139.
Гамза А.В. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Actual trends of modern scientific research, 2020. с. 245-251.
Гребеневич О. (2020) ФОРМУВАННЯ В ПЕРШОКЛАСНИКІВ НАВИЧОК ЧИТАННЯ Й ПИСЬМА В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ОСВІТИ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 22-24.
Дерех Т.Б. (2020) ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Нова українська школа: психологічні проблеми, 2020. с. 32-35.
Зубкевич І.В. та Ткачук О.С. (2020) ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ КООПЕРАТИВНИХ ФОРМ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 40-42.
Кирилюк О.О. та Іванова Л.І. (2020) ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 42-44.
Корицька Т.Р. та Яковишина Т.В. (2020) ВНЕСОК І. ГЕРБАРТА У РОЗВИТОК ПРОБЛЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ. Професійний розвиток педагога, 2020.
Костоло Т.В. (2020) ОПТИМАЛЬНІ МЕТОДИ Й ПРИЙОМИ ВИВЧЕННЯ ФОНЕТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми фахової підготовки сучасного педагога, 2020. с. 287-291.
Костолович Т.В. (2020) СУЧАСНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Лексико-граматична система української мови в комунікативному вимірі, 2020. с. 38-39.
Лук'яник Л.В. (2020) ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. The world of science and innovation, 2020. с. 527-532.
Лук’яник Л.В. (2020) ТЕОРЕТИКО – ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (В ЗВ'ЯЗКУ ІЗ ВПРОВАДЖЕННЯМ ПРОЕКТУ БРИТАНСЬКОЇ РАДИ – «НОВІЙ ШКОЛІ – ВЧИТЕЛЬ НОВОГО ПОКОЛІННЯ"). Scientific achievements of modern society, 2020. с. 276-281.
Лук’яник Л.В. та Іллюк М.Ф. (2020) ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «МОРФОЛОГІЯ» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 105-107.
Лук’яник Л.В. та Боровець М.В. (2020) МОВНІ ДЕФОРМАЦІЇ У ЩОДЕННОМУ СПІЛКУВАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 102-105.
Лук’яник Л.В. та Боровець М.В. (2020) ТЕОРЕТИКО – ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТА УСУНЕННЯ ТИПОВИХ ПОМИЛОК У МОВЛЕННІ УЧНІВ. Science, society, education: topical issues and development prospects, 2020. с. 143-147.
Лук’яник Л.В. та Мінько А.І. (2020) ЕТИМОЛОГІЗАЦІЯ ТЕРМІНОЛЕКСЕМ У ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ ГРАМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 105-107.
Лук’яник Л.В. та Мінько А.І. (2020) ЕТИМОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЯК РАЦІОНАЛЬНИЙ ПРИЙОМ ПІДВИЩЕННЯ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Science, society, education: topical issues and development prospects, 2020. с. 153-157.
Марковець Т.І. та Суржук Т.Б. (2020) СУТНІСТЬ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 70-72.
Мельничук І.Ю. та Іванова Л.І. (2020) ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ СПРИЙМАННЯ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ НА УРОЦІ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 77-80.
Похозей С.А. та Суржук Т.Б. (2020) ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ВЗАЄМОДІЯТИ УСНО НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ ЗАСОБАМИ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЙ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 116-118.
Сіранчук Н.М. (2020) ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТРУКТУРІ ТЕОРІЇ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 10-13.
Сіранчук Н.М. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ДОТРИМАННЯ ОРФОНІМІЧНИХ НОРМ ВЧИТЕЛЕМ. Актуальні проблеми фахової підготовки сучасного педагога, 2020. с. 464-468.
Хомич М. М. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НА УРОКАХ З ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 127-128.
Шевчук Т.Б. (2020) ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗАПОЗИЧЕНИХ ЛЕКСЕМ В СУЧАСНИХ ЗМІ (НА ПРИКЛАДІ ПОЗНАЧЕННЯ ОСІБ, ЩО ЗАЙМАЮТЬСЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ). Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 75-78.