Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДІАГНОСТИКА ЯК ОСНОВА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЗДОРОВ’Я

Бричок С.Б. та Шалівська Ю.В. (2020) ДІАГНОСТИКА ЯК ОСНОВА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЗДОРОВ’Я. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 93-103. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Бричок С., Шалівська Ю..pdf

Завантажити (7MB) | Перегляд

Анотація

У пропонованій статті розкрито значення діагностики як основи психолого-педагогічного супроводу учнів із обмеженими можливостями здоров’я; окреслено зміст поняття «психолого-педагогічний супровід», визначено структурні компоненти, напрями та аспекти розвитку супроводу на сучасному етапі розвитку психолого-педагогічної науки. Обґрунтовано діагностику як необхідну умову ретельного планування виявлення проблемних сфер розвитку дитини; означено завдання первинної, поточної та вихідної діагностики учнів із обмеженими можливостями здоров’я. Визначено зміст діагностичного, корекційного та прогностичного блоків діагностики учня та описано рівні розвитку соціально-значущих функцій. Значна увага приділяється питанням психолого-педагогічної діагностики розладів розвитку в дітей. На основі аналізу програми психічного розвитку дитини запропонована програма диференційної діагностики порушень психічного розвитку дитини. Доведено актуальність навчання дітей із обмеженими можливостями здоров’я та створення для них спеціального корекційно-розвивального середовища; запропоновано визначення корекційно-психолого-педагогічної допомоги та визначено первинність діагностики як головної складової системної допомоги дитині з обмеженими можливостями здоров’я.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бричок С. Діагностика як основа психолого-педагогічного супроводу дітей із обмеженими можливостями здоров’я / С.Бричок, Ю.Шалівська // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан, Л.М.Баліка ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2020. - Вип. 12. - С. 93-103.
Ключові слова: діагностика, інклюзія, діти з обмеженими можливостями здоров’я, психолого-педагогічний супровід, корекційно-психолого-педагогічна допомога, індивідуальні особливості особистості дитини.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 11 Січ 2021 07:35
Останні зміни: 11 Січ 2021 07:35
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2448

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу