Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ СПРИЙМАННЯ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ НА УРОЦІ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ

Мельничук І.Ю. та Іванова Л.І. (2020) ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ СПРИЙМАННЯ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ НА УРОЦІ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 77-80.

[img]
Перегляд
Текст
Мельничук І.Ю, Іванова Л.І..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мельничук І.Ю. Літературознавчий аспект сприймання художніх творів на уроці літературного читання / І.Ю. Мельничук, Л.І. Іванова // Професійний розвиток педагога : матеріали Всеукр. наук.-практ. е-конф. "Імплементація інклюзивної освіти в контексті реформування Нової української школи", м. Рівне, 28 квіт. 2020 р. - Рівне : РДГУ, 2020. - С. 77-80.
Ключові слова: початкова освіта, урок літературного читання, сприймання художніх творів.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 11 Лют 2022 08:56
Останні зміни: 11 Лют 2022 08:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10493

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу