Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методики виховання" та рік: 2024

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 54.

Баліка Л.М. (2024) ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ НАУКОВОЇ БІБЛІОТЕКИ РІВНЕНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Педагогічна біографіка про національно-патріотичне виховання дітей і молоді: ідеї, концепції, практики, 2024. с. 84-87.

Баліка Л.М. (2024) ФЕНОМЕН ДИСКРИМІНАЦІЇ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності в освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи:, 2024. с. 27-34.

Баліка Л.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 19-21.

Баліка Л.М. (2024) ВАЖЛИВІСТЬ НЕФОРМАЛЬНИХ КУРСІВ ГЕНДЕРНОГО СПРЯМУВАННЯ ТА ПРАКТИКА ЇХ ПРОХОДЖЕННЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ РІВНЕНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти, 2024. с. 13-16.

Баліка Л.М. та Філоненко Р.С. (2024) ПЕДАГОГІЧНА БІБЛІОТЕРАПІЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 36-44. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. та Філоненко Р.С. (2024) ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ ВОЛИНІ (20-30-ті рр. ХХ ст.). Інноватика у вихованні, 2024 (Т.1): Вип. 19. с. 70-77. ISSN 2411-4553

Ваколюк А.М. (2024) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИДО НАСКРІЗНОЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності в освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2024. с. 35-39.

Ваколюк А.М. (2024) ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 22-26.

Ваколюк А.М. (2024) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВНОГО ВПЛИВУ НА СТУДЕНТСЬКУ МОЛОДЬ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024: Вип. 2. с. 72-79. ISSN 3006-6166

Коваль К. (2024) ФОРМУВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОСТІ ДІТЕЙ В УМОВАХ ДИТЯЧОГО БУДИНКУ СІМЕЙНОГО ТИПУ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024: Вип. 2. с. 106-114. ISSN 3006-6166

Колода Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2024) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 45-46.

Лелюх С. (2024) ДУХОВНА ОСВІТА В ЧЕСЬКІЙ ТА НІМЕЦЬКІЙ СПІЛЬНОТАХ ВОЛИНІ У ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 198-200. ISSN 2411-4553

Лесник О.Ю. та Стельмашук Ж.Г. (2024) ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК СКЛАДОВА ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 51-52.

Павелків К.М. та Петренко О.Б. (2024) ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТУ: РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 5-16. ISSN 2411-4553

Петренко І.Ф. (2024) УПРОВАДЖЕННЯ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЧЕРЕЗ СПІВПРАЦЮ З ГРОМАДСЬКИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ. Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти, 2024. с. 174-177.

Петренко І.Ф. (2024) РОЛЬ ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В УМОВАХ ВІЙНИ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 41-43.

Петренко І.Ф. (2024) ПРАКТИКА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ НА РІВНЕНЩИНІ У КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ «ОБЛАСНОЇ ЦІЛЬОВОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НА 2021–2025 РОКИ». Педагогічна біографіка про національно-патріотичне виховання дітей і молоді: ідеї, концепції, практики, 2024. с. 116-119.

Петренко О.Б. (2024) ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД У ЗМІСТІ СУЧАСНОЇ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ КОНЦЕПТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т.1): Вип. 19. с. 6-16. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. (2024) КАФЕДРА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ КРІЗЬ ПРИЗМУ РОЗВИТКУ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ РЕГІОНУ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 250-255. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. (2024) ВОЛОНТЕРСТВО ЯК ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ НУШ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності в освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2024. с. 18-21.

Петренко О.Б. (2024) РЕЦЕНЗІЯ НА КОЛЕКТИВНУ МОНОГРАФІЮ «ПЕРСОНАЛІЇ В ІСТОРІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ». Соціальна робота та соціальна освіта, 2024: Вип. 1(12). с. 320-322.

Петренко О.Б. (2024) ПЕРСОНАЛІЇ Т. ДЕМ’ЯНЮК Й С. КАРПЕНЧУК У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 7-9.

Петренко О.Б. (2024) ГЕНДЕРНИЙ ВИМІР ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти, 2024. с. 177-180.

Петренко О.Б. (2024) ОСОБЛИВОСТІ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ РОСІЙСЬКОЇ ЗБРОЙНОЇ АГРЕСІЇ. Педагогічна біографіка про національно-патріотичне виховання дітей і молоді: ідеї, концепції, практики, 2024. с. 61-64.

Петренко О.Б. та Петренко І.Ф. (2024) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИХОВНОЇ РОБОТИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛИ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (№2). с. 27-38.

Поліщук І. та Бричок С.Б. (2024) АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАУКОВОЇ ШКОЛИ Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 153-162. ISSN 2411-4553

Поліщук І.В. (2024) ОНЛАЙН-КУРСИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності в освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2024. с. 50-53.

Поліщук І.В. (2024) ПРОБЛЕМА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК: БІБЛІОГРАФІЧНИЙ АНАЛІЗ. Педагогічна біографіка про національно-патріотичне виховання дітей і молоді: ідеї, концепції, практики, 2024. с. 122-124.

Поліщук І.В. (2024) ОСВІТНЯ І ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ВИХОВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТАМАРИ ДМИТРІВНИ ДЕМ’ЯНЮК (1944–2013). Інше. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне.

Поліщук І.В. (2024) ОСВІТНЯ І ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ВИХОВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТАМАРИ ДМИТРІВНИ ДЕМ’ЯНЮК (1944–2013). Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи (до 80-річчя з дня народження Т. Д. Дем’янюк та 75-річчя з дня народження С. Г. Карпенчук), 2024. с. 52-58.

Пустовіт Г.П. (2024) НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ. Молодь і ринок, 2024 (№6): 226. с. 12-17. ISSN 2308-4634

Пустовіт Г.П. (2024) СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОСТІР РОЗВИТКУ ДИТИНИ В СУЧАСНИХ ЗАКЛАДАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Молодь і ринок, 2024 (№9): 229. с. 27-31. ISSN 2308-4634

Пустовіт Г.П. (2024) ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ГЕНЕЗИ ОСВІТНІХ ПРОЦЕСІВ В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 10-12.

Пустовіт Г.П. (2024) ПРОСОЦІАЛЬНА ОСОБИСТІСТЬ У ВЕКТОРАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти, 2024. с. 196-199.

Пустовіт Г.П. (2024) НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНІ ПРОЄКТИ ЗДОБУВАЧІВ СТУПЕНЯ PhD В РЕАЛІЯХ СЬОГОДЕННЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Педагогічна біографіка про національно-патріотичне виховання дітей і молоді: ідеї, концепції, практики, 2024. с. 70-73.

Пустовіт Г.П. та Баліка Л.М. та Петренко І.Ф. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ КОНСТРУКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ ЯК ЗАКЛАДІ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 37-48. ISSN 2411-4553

Пустовіт Г.П. та Коняхін Ю.О. (2024) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ КОНСТРУКТИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВІСТОРІЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН. Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 2024: Вип. 77. с. 59-64.

Пустовіт Г.П. та Петренко І.Ф. (2024) НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ДЕЯКІ ДОМІНАНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності в освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2024. с. 22-26.

Пустовіт Г.П. та Петренко О.Б. та Баліка Л.М. (2024) ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНА СКЛАДОВА ЗМІСТУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (№3). с. 6-14.

Пустовіт Г.П. та Петренко О.Б. та Поліщук І.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО СОЦІАЛЬНО ОРІЄНТОВАНОЇ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ В ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ. Соціальна робота та соціальна освіта, 2024 (Вип.1): (12). с. 205-215.

Пустовіт Г.П. та Саранчук Д. (2024) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ: ТЕОРЕТИЧНІ КОНЦЕПТИ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024: Вип. 2. с. 5-18. ISSN 3006-6166

Стельмашук Ж.Г. (2024) ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 163-170. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. (2024) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 59-63.

Стельмашук Ж.Г. (2024) ВОЛОНТЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти, 2024. с. 225-227.

Стельмашук Ж.Г. (2024) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИРІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ПОРУШЕННЯМ ДИСЦИПЛІНИ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності в освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2024. с. 44-49.

Трайтлі А.Ю. та Ціпан Т.С. (2024) НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ: ЦІЛІ, ЗАВДАННЯ, ПРИНЦИПИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 36-37.

Федяєва В. та Шалівська Ю. (2024) НАРОДНО-ПЕДАГОГІЧНА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕМОЦІЙНОГО СВІТУ ДИТИНИ ЗА СПАДЩИНОЮ В. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 76-86. ISSN 2411-4553

Ціпан Т.С. (2024) ДО ПИТАННЯ ПРОЄКТУВАННЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності в освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2024. с. 54-58.

Ціпан Т.С. (2024) ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДИТЯЧИХ ОБ’ЄДНАНЬ ЗА ІНТЕРЕСАМИ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (№2). с. 88-95.

Ціпан Т.С. (2024) ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПРЕВЕНТИВНА ОСВІТА І ВИХОВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ» У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 147-155. ISSN 2411-4553

Ціпан Т.С. (2024) НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА ПРОФЕСОРА Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК У ВИМІРАХ ЧАСУ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 64-67.

Ціпан Т.С. (2024) ДО ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВОЛОНТЕРСЬКОГО ЦЕНТРУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ. Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти, 2024. с. 244-248.

Ціпан Т.С. та Ваколюк А.М. (2024) ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ» У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 168-177. ISSN 2411-4553

Чепурка О.Ю. та Петренко І.Ф. (2024) ПАРАДИГМАЛЬНО-ЗМІСТОВИЙ КОНСТРУКТ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (№3). с. 236-245.

Цей список був створений у Thu Dec 26 21:40:53 2024 EET.