Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методики виховання" та рік: 2024

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Монографія | Стаття
Число елементів: 61.

Монографія

Поліщук І.В. (2024) ОСВІТНЯ І ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ВИХОВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТАМАРИ ДМИТРІВНИ ДЕМ’ЯНЮК (1944–2013). Інше. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне.

Стаття

Koniakhin Y. (2024) THE MODEL OF MOTIVATIONAL AND VALUE DETERMINATION OF THE FORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCES OF FUTURE HISTORY TEACHERS IN THE PROCESS OF STUDYING PROFESSIONAL DISCIPLINES. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024: Вип.3. с. 316-329. ISSN 3006-6166

Акімов В. (2024) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРОФІЛАКТИКИ ІНФОРМАЦІЙНОГО НАСИЛЬСТВА В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024: Вип.3. с. 306-315. ISSN 3006-6166

Баліка Л.М. (2024) ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ НАУКОВОЇ БІБЛІОТЕКИ РІВНЕНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Педагогічна біографіка про національно-патріотичне виховання дітей і молоді: ідеї, концепції, практики, 2024. с. 84-87.

Баліка Л.М. (2024) ФЕНОМЕН ДИСКРИМІНАЦІЇ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності в освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи:, 2024. с. 27-34.

Баліка Л.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 19-21.

Баліка Л.М. (2024) ВАЖЛИВІСТЬ НЕФОРМАЛЬНИХ КУРСІВ ГЕНДЕРНОГО СПРЯМУВАННЯ ТА ПРАКТИКА ЇХ ПРОХОДЖЕННЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ РІВНЕНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти, 2024. с. 13-16.

Баліка Л.М. та Філоненко Р.С. (2024) ПЕДАГОГІЧНА БІБЛІОТЕРАПІЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 36-44. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. та Філоненко Р.С. (2024) ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ ВОЛИНІ (20-30-ті рр. ХХ ст.). Інноватика у вихованні, 2024 (Т.1): Вип. 19. с. 70-77. ISSN 2411-4553

Ваколюк А.М. (2024) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИДО НАСКРІЗНОЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності в освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2024. с. 35-39.

Ваколюк А.М. (2024) ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 22-26.

Ваколюк А.М. (2024) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВНОГО ВПЛИВУ НА СТУДЕНТСЬКУ МОЛОДЬ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024: Вип. 2. с. 72-79. ISSN 3006-6166

Коваль К. (2024) ФОРМУВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОСТІ ДІТЕЙ В УМОВАХ ДИТЯЧОГО БУДИНКУ СІМЕЙНОГО ТИПУ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024: Вип. 2. с. 106-114. ISSN 3006-6166

Колода Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2024) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 45-46.

Кузьмич А.О. (2024) АВТОРСЬКА ІННОВАТИКА В ОСВІТІ РІВНЕНЩИНИ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (Вип.3). с. 265-277. ISSN 3006-6166

Лелюх С.Р. (2024) ДУХОВНА ОСВІТА В ЧЕСЬКІЙ ТА НІМЕЦЬКІЙ СПІЛЬНОТАХ ВОЛИНІ У ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 198-200. ISSN 2411-4553

Лелюх С.Р. (2024) СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ЦЕРКОВНОПАРАФІЯЛЬНОГО ШКІЛЬНИЦТВА НА ВОЛИНІ У ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024: Вип.3. с. 278-291. ISSN 3006-6166

Лесник О.Ю. та Стельмашук Ж.Г. (2024) ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК СКЛАДОВА ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 51-52.

Павелків К.М. та Петренко О.Б. (2024) ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТУ: РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 5-16. ISSN 2411-4553

Петренко І.Ф. (2024) УПРОВАДЖЕННЯ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЧЕРЕЗ СПІВПРАЦЮ З ГРОМАДСЬКИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ. Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти, 2024. с. 174-177.

Петренко І.Ф. (2024) РОЛЬ ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В УМОВАХ ВІЙНИ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 41-43.

Петренко І.Ф. (2024) ПРАКТИКА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ НА РІВНЕНЩИНІ У КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ «ОБЛАСНОЇ ЦІЛЬОВОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НА 2021–2025 РОКИ». Педагогічна біографіка про національно-патріотичне виховання дітей і молоді: ідеї, концепції, практики, 2024. с. 116-119.

Петренко О.Б. (2024) ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД У ЗМІСТІ СУЧАСНОЇ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ КОНЦЕПТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т.1): Вип. 19. с. 6-16. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. (2024) КАФЕДРА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ КРІЗЬ ПРИЗМУ РОЗВИТКУ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ РЕГІОНУ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 250-255. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. (2024) ВОЛОНТЕРСТВО ЯК ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ НУШ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності в освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2024. с. 18-21.

Петренко О.Б. (2024) РЕЦЕНЗІЯ НА КОЛЕКТИВНУ МОНОГРАФІЮ «ПЕРСОНАЛІЇ В ІСТОРІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ». Соціальна робота та соціальна освіта, 2024: Вип. 1(12). с. 320-322.

Петренко О.Б. (2024) ПЕРСОНАЛІЇ Т. ДЕМ’ЯНЮК Й С. КАРПЕНЧУК У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 7-9.

Петренко О.Б. (2024) ГЕНДЕРНИЙ ВИМІР ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти, 2024. с. 177-180.

Петренко О.Б. (2024) ОСОБЛИВОСТІ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ РОСІЙСЬКОЇ ЗБРОЙНОЇ АГРЕСІЇ. Педагогічна біографіка про національно-патріотичне виховання дітей і молоді: ідеї, концепції, практики, 2024. с. 61-64.

Петренко О.Б. та Петренко І.Ф. (2024) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИХОВНОЇ РОБОТИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛИ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (№2). с. 27-38.

Поліщук І. та Бричок С.Б. (2024) АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАУКОВОЇ ШКОЛИ Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 153-162. ISSN 2411-4553

Поліщук І.В. (2024) ОНЛАЙН-КУРСИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності в освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2024. с. 50-53.

Поліщук І.В. (2024) ПРОБЛЕМА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК: БІБЛІОГРАФІЧНИЙ АНАЛІЗ. Педагогічна біографіка про національно-патріотичне виховання дітей і молоді: ідеї, концепції, практики, 2024. с. 122-124.

Поліщук І.В. (2024) ОСВІТНЯ І ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ВИХОВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТАМАРИ ДМИТРІВНИ ДЕМ’ЯНЮК (1944–2013). Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи (до 80-річчя з дня народження Т. Д. Дем’янюк та 75-річчя з дня народження С. Г. Карпенчук), 2024. с. 52-58.

Поліщук І.В. (2024) ОСВІТНЯ І ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ВИХОВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТАМАРИ ДМИТРІВНИ ДЕМ’ЯНЮК (1944–2013). Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи (до 80-річчя з дня народження Т. Д. Дем’янюк та 75-річчя з дня народження С. Г. Карпенчук), 2024. с. 52-58.

Пустовіт Г.П. (2024) НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ. Молодь і ринок, 2024 (№6): 226. с. 12-17. ISSN 2308-4634

Пустовіт Г.П. (2024) СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОСТІР РОЗВИТКУ ДИТИНИ В СУЧАСНИХ ЗАКЛАДАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Молодь і ринок, 2024 (№9): 229. с. 27-31. ISSN 2308-4634

Пустовіт Г.П. (2024) ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ГЕНЕЗИ ОСВІТНІХ ПРОЦЕСІВ В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 10-12.

Пустовіт Г.П. (2024) ПРОСОЦІАЛЬНА ОСОБИСТІСТЬ У ВЕКТОРАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти, 2024. с. 196-199.

Пустовіт Г.П. (2024) НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНІ ПРОЄКТИ ЗДОБУВАЧІВ СТУПЕНЯ PhD В РЕАЛІЯХ СЬОГОДЕННЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Педагогічна біографіка про національно-патріотичне виховання дітей і молоді: ідеї, концепції, практики, 2024. с. 70-73.

Пустовіт Г.П. та Баліка Л.М. та Петренко І.Ф. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ КОНСТРУКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ ЯК ЗАКЛАДІ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 37-48. ISSN 2411-4553

Пустовіт Г.П. та Коняхін Ю.О. (2024) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ КОНСТРУКТИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВІСТОРІЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН. Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 2024: Вип. 77. с. 59-64.

Пустовіт Г.П. та Петренко І.Ф. (2024) НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ДЕЯКІ ДОМІНАНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності в освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2024. с. 22-26.

Пустовіт Г.П. та Петренко О.Б. та Баліка Л.М. (2024) ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНА СКЛАДОВА ЗМІСТУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (№3). с. 6-14.

Пустовіт Г.П. та Петренко О.Б. та Поліщук І.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО СОЦІАЛЬНО ОРІЄНТОВАНОЇ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ В ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ. Соціальна робота та соціальна освіта, 2024 (Вип.1): (12). с. 205-215.

Пустовіт Г.П. та Саранчук Д. (2024) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ: ТЕОРЕТИЧНІ КОНЦЕПТИ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024: Вип. 2. с. 5-18. ISSN 3006-6166

Стельмашук Ж.Г. (2024) ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 163-170. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. (2024) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 59-63.

Стельмашук Ж.Г. (2024) ВОЛОНТЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти, 2024. с. 225-227.

Стельмашук Ж.Г. (2024) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИРІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ПОРУШЕННЯМ ДИСЦИПЛІНИ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності в освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2024. с. 44-49.

Трайтлі А.Ю. та Ціпан Т.С. (2024) НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ: ЦІЛІ, ЗАВДАННЯ, ПРИНЦИПИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 36-37.

Тулупов С. та Петренко О.Б. (2024) ПОДРУЖНЯ ПСИХОЛОГІЧНА СУМІСНІСТЬ ЯК ФАКТОР БЛАГОПОЛУЧЧЯ І ЩАСТЯ РОДИНИ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 77-79.

Федяєва В. та Шалівська Ю.В. (2024) НАРОДНО-ПЕДАГОГІЧНА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕМОЦІЙНОГО СВІТУ ДИТИНИ ЗА СПАДЩИНОЮ В. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 76-86. ISSN 2411-4553

Ціпан Т.С. (2024) ДО ПИТАННЯ ПРОЄКТУВАННЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності в освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2024. с. 54-58.

Ціпан Т.С. (2024) ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДИТЯЧИХ ОБ’ЄДНАНЬ ЗА ІНТЕРЕСАМИ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (№2). с. 88-95.

Ціпан Т.С. (2024) ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПРЕВЕНТИВНА ОСВІТА І ВИХОВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ» У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 147-155. ISSN 2411-4553

Ціпан Т.С. (2024) НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА ПРОФЕСОРА Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК У ВИМІРАХ ЧАСУ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 64-67.

Ціпан Т.С. (2024) ДО ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВОЛОНТЕРСЬКОГО ЦЕНТРУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ. Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти, 2024. с. 244-248.

Ціпан Т.С. та Ваколюк А.М. (2024) ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ» У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 168-177. ISSN 2411-4553

Чепурка О.Ю. та Петренко І.Ф. (2024) ПАРАДИГМАЛЬНО-ЗМІСТОВИЙ КОНСТРУКТ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (№3). с. 236-245.

Шалівський П. та Петренко О.Б. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ ДИТИНОЮ КРИЗ В СІМ’Ї. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 89-91.

Цей список був створений у Fri Jun 13 23:03:52 2025 EEST.