Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методики виховання" та рік: 2024
![]() | Вгору на рівень |
Стаття
Баліка Л.М. та Філоненко Р. (2024) ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ ВОЛИНІ (20-30-ті рр. ХХ ст.). Інноватика у вихованні, 2024 (Т.1): Вип. 19. с. 70-77. ISSN 2411-4553
Колода Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2024) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 45-46.
Лесник О.Ю. та Стельмашук Ж.Г. (2024) ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК СКЛАДОВА ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 51-52.
Петренко О.Б. (2024) ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД У ЗМІСТІ СУЧАСНОЇ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ КОНЦЕПТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т.1): Вип. 19. с. 6-16. ISSN 2411-4553
Петренко О.Б. (2024) КАФЕДРА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ КРІЗЬ ПРИЗМУ РОЗВИТКУ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ РЕГІОНУ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 250-255. ISSN 2411-4553
Поліщук І. та Бричок С.Б. (2024) АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАУКОВОЇ ШКОЛИ Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 153-162. ISSN 2411-4553
Пустовіт Г.П. та Баліка Л.М. та Петренко І. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ КОНСТРУКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ ЯК ЗАКЛАДІ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 37-48. ISSN 2411-4553
Стельмашук Ж.Г. (2024) ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 163-170. ISSN 2411-4553
Трайтлі А.Ю. та Ціпан Т.С. (2024) НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ: ЦІЛІ, ЗАВДАННЯ, ПРИНЦИПИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 36-37.
Федяєва В. та Шалівська Ю. (2024) НАРОДНО-ПЕДАГОГІЧНА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕМОЦІЙНОГО СВІТУ ДИТИНИ ЗА СПАДЩИНОЮ В. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 76-86. ISSN 2411-4553
Ціпан Т.С. та Ваколюк А.М. (2024) ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ» У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 168-177. ISSN 2411-4553