Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2019
Вгору на рівень |
Іслямова А.Б. та Созонюк О.С. (2019) РОЗВИТОК СЛУХОВОЇ УВАГИ І ПАМ’ЯТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 74-75.
Базилюк О. та Павелків Р.В. (2019) ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЇЇ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 8-10.
Безлюдна В.І. та Осьмак Л.П. (2019) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ КОГНІТИВНО-МОТИВАЦІЙНИХ ОСНОВ ВЗАЄМОДІЇ ПІДЛІТКІВ З ОДНОЛІТКАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 20-26. ISSN 2518-7503
Гесаль О. та Кулакова Л.М. (2019) САМОПОВАГА ЯК ЧИННИК АКАДЕМІЧНОЇ УСПІШНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКА. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 22-24.
Главінська Е.С. та Ільїна Т.В. (2019) МАЛЮНКОВА ТЕРАПІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ МЕТОД ПОДОЛАННЯ АГРЕСИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 24-25.
Гордійчук К. та Кулаков Р.С. (2019) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 31-33.
Дерев'янко Н.З. (2019) РОЛЬ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ РОЗВИТКУ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 50-54. ISSN 2518-7503
Дерев'янко Н.З. (2019) «ДОПОМОГА ІНШОМУ» ЯК СТРАТЕГІЯ ПРОСОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 20-24.
Дерев'янко Н.З. (2019) ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 62-64.
Джеджера О.В. (2019) ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ ЯК ДЕТЕРМІНУЮЧИЙ ЧИННИК РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 60-66. ISSN 2518-7503
Джеджера О.В. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ПЕРЕЖИВАННЯ СТУДЕНТАМИ АКТУАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 25-30. ISSN 2518-7503
Зайченко І. та Кулаков Р.С. (2019) РОЛЬ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 47-49.
Кардаш Є.В. та Созонюк О.С. (2019) ПРОБЛЕМИ ДІАГНОСТИКИ ТА КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЯ ПРИ РІЗНИХ ФОРМАХ ДИЗАРТРІЇ У ДІТЕЙ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019+. с. 75-77.
Климюк Ю.М. та Созонюк О.С. (2019) КОРЕКЦІЯ МОВЛЕННЄВО-РУХОВИХ ПОРУШЕНЬ У ЗАЇКУВАТИХ ДІТЕЙ В ПРОЦЕСІ ЛОГОРИТМІЧНИХ ЗАНЯТЬ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 83-84.
Ковальчук І.В. та Созонюк О.С. (2019) ЛОГОПЕДИЧНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ШОСТОГО РОКУ ЖИТТЯ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 86-88.
Корчакова Н.В. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ВІКОВОЇ ГЕНЕЗИ ПРОСОЦІАЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 108-114. ISSN 2518-7503
Корчакова Н.В. (2019) РЕПУТАЦІЯ ГРУПИ ЯК МОТИВ ДИТЯЧОЇ ПРОСОЦІАЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 48-56. ISSN 2518-7503
Корчакова Н.В. (2019) ДИТЯЧА ПРОСОЦІАЛЬНІСТЬ: СТРАТЕГІЧНИЙ АСПЕКТ. In: Особистість у контексті морального та професійного зростання. Центр учбової літератури, Київ, с. 22-39. ISBN 978-611-01-1693-0
Кравчук У.А. та Созонюк О.С. (2019) ОСОБЛИВОСТІ УВАГИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 105-106.
Крюкова Л.В. (2019) ВПЛИВ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ НА ПРОЦЕСИ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКА ДО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 57-63. ISSN 2518-7503
Кужель Н. та Назаревич В.В. (2019) КОРЕКЦІЯ АУТИЧНОГО ПОВЕДІНКОВОГО СПЕКТРУ ПРОЯВІВ МЕТОДАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 67-69.
Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2019) ГІДНІСТЬ ТА МОРАЛЬ: ФІЛОСОФСЬКО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗМІСТ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 131-137. ISSN 2518-7503
Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2019) ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В ОНТОГЕНЕЗІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 64-68. ISSN 2518-7503
Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. In: Особистість у контексті морального та професійного зростання. Центр учбової літератури, Київ, с. 40-55. ISBN 978-611-01-1693-0
Луцик Г.О. (2019) АКМЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Інновації в освіті: сучасні методики та їх практичне застосування, 2019. с. 65-68.
Луцик Г.О. (2019) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ, НА ЗАСАДАХ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ. Технології професійної підготовки фахівців у сучасному освітньому просторі, 2019. с. 198-202.
Луцик Г.О. (2019) СТАН СФОРМОВАНОСТІ МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОГО КОМПОНЕНТА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: педагогіка, 2019 (№ 2). с. 52-57.
Назаревич В.В. (2019) СОЦІАЛЬНЕ ВИГНАННЯ ЯК ФОРМА ОСТРАКІЗАЦІЇ В НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 82-89. ISSN 2518-7503
Назаревич В.В. та Пʼясецька О.В. (2019) ОСТРАКІЗОВАНІ ОЗНАКИ АУТОАГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 168-176. ISSN 2518-7503
Носуленко У.В. та Назаревич Л.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 137-138.
Павелків Р.В. (2019) РЕФЛЕКСІЯ ЯК МЕХАНІЗМ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 5-10. ISSN 2518-7503
Павелків Р.В. (2019) ОНТОГЕНЕТИЧНІ АСПЕКТИ МОРАЛЬНОГО СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. In: Особистість у контексті морального та професійного зростання. Центр учбової літератури, Київ, с. 6-21. ISBN 978-611-01-1693-0
Павелків Р.В. (2019) РЕФЛЕКСІЯ ЯК МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ ТА ДІЯЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Вісник післядипломної освіти, 2019 (Вип. 8): (37). с. 84-98.
Павелків Р.В. та Безлюдна В.І. та Осьмак Л.П. (2019) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ КОМУНІКАТИВНИХ БАР’ЄРІВ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 97-105. ISSN 2518-7503
Павелків Р.В. та Корчакова Н.В. (2019) ОСОБЛИВОСТІ У КОНТЕКСТІ МОРАЛЬНОГО ТА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ. Інше. Центр учбової літератури.
Петрова-Ніколайчук О. та Созонюк О.С. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ СТАРШОКЛАСНИКАМИ В СИТУАЦІЯХ МОРАЛЬНОГО ВИБОРУ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 108-110.
Поліщук О.П. та Павелків Р.В. (2019) РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ В ЗАГАЛЬНІЙ СИСТЕМІ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 131-132.
Созонюк О.С. (2019) МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇМОДЕЛІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇШКОЛИ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 207-112. ISSN 2518-7503
Созонюк О.С. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 136-141. ISSN 2518-7503
Созонюк О.С. (2019) ДЕТЕРМІНАЦІЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ УКРАЇНИ. In: Особистість у контексті морального та професійного зростання. Центр учбової літератури, Київ, с. 105-122. ISBN 978-611-01-1693-0
Сочинська Р. та Кулакова Л.М. (2019) ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 130-132.
Сукнацька А. та Кулакова Л.М. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ПОДОЛАННЯ ПОЧУТТЯ САМОТНОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 133-135.
Сульжук Т. та Луцик Г.О. (2019) ЗАХИСНІ МЕХАНІЗМИ ПСИХІКИ У ПІДЛІТКІВ З ДЕВІАНТНОЮ ПОВЕДІНКОЮ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 135-138.
Хомич І.С. (2019) ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХШКОЛЯРІВ У СФЕРІ НОРМОВІДПОВІДНОСТІ ВЛАСНОЇ ПОВЕДІНКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 223-228. ISSN 2518-7503
Хомич І.С. (2019) ФАКТОРНА СТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 173-179. ISSN 2518-7503
Чалайдюк К. та Луцик Г.О. (2019) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 146-148.
Чмуневич Н. та Павелків Р.В. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ ФЕНОМЕНУ СВОБОДИ У ПІДЛІТКОВОМУ ТА ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 148-150.
Широких А.О. (2019) ЗДІБНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЯК ЧИННИК РЕАЛІЗАЦІЇ ЖИТТЄВОГО ПРОЕКТУ. Теорія і практика сучасної науки, 2019: Ч. ІІ. с. 21-22.
Широких А.О. (2019) ПСИХОЛОГІЯ ЖИТТЄВОГО ПРОЕКТУВАННЯ: ВІД РЕТРОСПЕКТИВИ ДО ФУТУРОЛОГІЇ. Сучасні світові тенденції розвитку науки, технологій та інновацій, 2019. с. 109-111.
Широких А.О. (2019) РОЛЬ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ В ЖИТТЄВОМУ ПРОЕКТУВАННІ ОСОБИСТОСТІ. Психологія та соціальна робота, 2019: Вип. 1(49). с. 143-158. ISSN 2707-0409