Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇМОДЕЛІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇШКОЛИ

Созонюк О.С. (2019) МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇМОДЕЛІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇШКОЛИ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 207-112. ISSN 2518-7503

[img]
Перегляд
Текст
Созонюк О.С..pdf

Завантажити (761kB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена аналізу структурно-функціональної моделі розвитку психологічної культури вчителя початкової школи – феномену, що в сучасній психологічній науці визначають як важливий фактор у вихованні високоморальної підростаючої особистості. Структурно-функціональна модель психологічної культури вчителя початкової школи є тривимірною і утворюється єдністю змістовно-особистісного, діяльнісного та генетично-вікового вимірів. З урахуванням сучасних наукових досліджень в статті викладено результати теоретичного вивчення вищезгаданої проблеми, крім того здійснено аналіз взаємозв`язку психологічної культури та особливостей підготовки фахівця у вищому навчальному закладі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Созонюк О.С. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇМОДЕЛІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇШКОЛИ / О.С.Созонюк // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 12. - С.207-212.
Ключові слова: особистість, професійна культура, психологічна культура, особистісно-орієнтовані технології навчання у вищій школі
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Адміністратор
Дата внесення: 14 Квіт 2020 12:44
Останні зміни: 16 Серп 2023 08:46
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/80

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу