Созонюк О.С. (2019) МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇМОДЕЛІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇШКОЛИ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 207-112. ISSN 2518-7503
|
Текст
Созонюк О.С..pdf Завантажити (761kB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена аналізу структурно-функціональної моделі розвитку психологічної культури вчителя початкової школи – феномену, що в сучасній психологічній науці визначають як важливий фактор у вихованні високоморальної підростаючої особистості. Структурно-функціональна модель психологічної культури вчителя початкової школи є тривимірною і утворюється єдністю змістовно-особистісного, діяльнісного та генетично-вікового вимірів. З урахуванням сучасних наукових досліджень в статті викладено результати теоретичного вивчення вищезгаданої проблеми, крім того здійснено аналіз взаємозв`язку психологічної культури та особливостей підготовки фахівця у вищому навчальному закладі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Созонюк О.С. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇМОДЕЛІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇШКОЛИ / О.С.Созонюк // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 12. - С.207-212. |
Ключові слова: | особистість, професійна культура, психологічна культура, особистісно-орієнтовані технології навчання у вищій школі |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Адміністратор |
Дата внесення: | 14 Квіт 2020 12:44 |
Останні зміни: | 16 Серп 2023 08:46 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/80 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |