Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2020

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: M | O | R | S | Є | І | А | Б | В | Г | Д | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ч | Ш
Число елементів: 93.

M

Mykhalchuk N. та Pelekh Y. та Kharchenko Y. та Ivashkevych E. та Ivashkevych Е. та Prymachok L. та Hupavtseva N. та Zukow W. (2020) The empirical research of the professional reliability of 550 doctors during the COVID-19 pandemic in Ukraine (March-June, 2020). Balneo Research Journal, 2020 (№ 3): Vol. 11. с. 393-404. ISSN 2069-7597

O

Onufriieva L. та Chaikovska O. та Kobets O. та Pavelkiv R. та Melnychuk T. (2020) SOCIAL INTELLIGENCE AS A FACTOR OF VOLUNTEER ACTIVITIES BY FUTURE MEDICAL WORKERS. Journal of History Culture and Art Research, 2020 (№9(1)). с. 84-95.

Onufriieva L. та Chaikovska O. та Kobets O. та Pavelkiv R. та Melnychuk T. (2020) SOCIAL INTELLIGENCE AS A FACTOR OF VOLUNTEER BY FUTURE MEDICAL WORKERS. Journal of History Culture and Art Research, 2020 (№1): V. 9. с. 84-95. ISSN 2147-0626

R

Redchuk R. та Doroshenko T. та Havryliuk N. та Medynskii R. та Soichuk R. та Petrenko O.B. та Pavelkiv R. та Rybalko P. та Maliar N. та Maliar E. та Chornodon M. та Boretskyi V. (2020) Developing the Competency of Future Physical Education Specialists in Professional Interaction in the Field of Social Communications. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2020 (4): Vol. 12. с. 289-309. ISSN 2066-7329, 2067-9270

S

Smirnova O. та Horoshko V. та Korchakova N. та Pavelkiv V. та Rubskyi V. та Kremenchutska M. (2020) INFLUENCE OF THE EDUCATIONAL FACTOR ON THE LEVEL OF INTELLECTUAL OF POLICE OFFICERS. Tarih Kültür ve Sanat Araştırmaları Dergisi, 2020 (1): vol. 9. с. 335-344.

Є

Єфімова М. (2020) РОЗРОБКА СИСТЕМИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЗАХОДІВ ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 41-44.

І

Іслямова А. (2020) РОЗВИТОК СЛУХОВОЇ УВАГИ І ПАМʼЯТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 44-45.

А

Алексюк М. (2020) МОЛОДІЖНИЙ СЛЕНГ – СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА ЧИ СПОСІБ САМОВИРАЖЕННЯ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ. Студентський дайджест, 2020 (Вип. 2). с. 3-5.

Апостол М. (2020) СТАВЛЕННЯ ЛЮДИНИ ДО ПРОЦЕСУ СТАРІННЯ. Студентський дайджест, 2020 (Вип. 2). с. 5-7.

Б

Бабич Л. (2020) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2020 (Вип. 2). с. 7-9.

Березюк Т.П. (2020) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ЗАСОБАМИ МЕРЕЖЕВИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Писологія: реальність і перспективи, 2020: Вип. 15. с. 5-10. ISSN 2518-7503

Березюк Т.П. (2020) МОТИВАЦІЙНИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ В УМОВАХ ВИЩОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. Молодий вчений, 2020 (№ 3): (79). с. 57-60. ISSN 2313-2167, 2304-5809

В

Вейна К. (2020) ЗАГАЛЬНИЙ НЕДОРОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 13-14.

Войчук Т. (2020) ЗМІСТ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ЛОГОПЕДА З ДІТЬМИ З РИНОЛАЛІЄЮ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 14-15.

Г

Гордійчук І. (2020) ПРОФІЛАКТИКА ВІДХИЛЕНЬ У ПОВЕДІНЦІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 19-20.

Гордійчук Т. (2020) СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ДЕТЕРМІНАНТА ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 17-18.

Гребіневич М. (2020) РОЛЬ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ У СТАРШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 24-26.

Гузей А. (2020) ПСИХОЛОГІЧНИЙ БУЛІНГ В ШКІЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ: КРИТЕРІЇ ТА НАПРЯМИ ПРОЯВУ ТА ПРОФІЛАКТИКИ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 28-29.

Гузей А. (2020) ВПЛИВ МАНІПУЛЯТИВНИХ ДІЙ НА МІЖОСОБИСТІСНЕ СПІЛКУВАННЯ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 26-27.

Д

Дем'янюк В. (2020) РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГА. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 33-34.

Джеджера О.В. та Юрчук О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ СУБ’ЄКТИВНОГО ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19. Психологія: реальність і перспективи, 2020: Вип. 15. с. 41-49. ISSN 2518-7503

Дмитришина А. (2020) ОСОБЛИВІСТЬ ВПЛИВУ СТОСУНКІВ З БАТЬКАМИ НА ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 35-37.

З

Заговора Л. (2020) МОТИВАЦІЯ ЯК ОДИН З ОСНОВНИХ ФАКТОРІВ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 38-40.

Заговора Л. (2020) ВПЛИВ МОТИВАЦІЇ НА СТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 40-41.

К

Кардаш Є. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ, СПРЯМОВАНОЇ НА РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВОЇ ЗДАТНОСТІ ДИТИНИ З РСА. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 45-47.

Касянчук М. (2020) ВПЛИВ БУЛІНГУ НА ФОРМУВАННЯ Я-КОНЦЕПЦІЇ ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 47-49.

Качуровська Д. (2020) РІВНІ ОСОБИСТІСНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 49-52.

Климчук І. (2020) ПРИЧИНИ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ У СТУДЕНТІВ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 55-56.

Кобець Д. (2020) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ МОТИВАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 56-58.

Кобзар З. та Березюк Т.П. (2020) ПРОБЛЕМА АДАПТАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. Студентський дайджест, 2020: Вип. 1. с. 65-66.

Ковальчук І. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ШОСТОГО РОКУ ЖИТТЯ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 58-59.

Ковальчук М. (2020) КАЗКА ТА ЇЇ РОЛЬ У ВИХОВАННІ ДИТИНИ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 59-61.

Козенюк М. (2020) ГОТОВНІСТЬ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ ЯК СПЕЦИФІЧНЕ ПСИХОЛОГІЧНЕ УТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОКЛАСНИКА. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 61-63.

Командік О. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 63-64. (У пресі)

Конончук А. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 65-66.

Копель Ю.В. (2020) ДІАГНОСТИКА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРАХ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 69-70.

Корчакова Н.В. (2020) РОЗВИТОК ПРОСОЦІАЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СТУКТУРИ ГРУПИ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). с. 109-117. ISSN 2518-7503

Костінська М. (2020) ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ДО ЛІДЕРСТВА У СТУДЕНСЬКОЇ МОЛОДІ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 73-74.

Кравчук У. (2020) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ УВАГИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 74-76.

Кулаков Р.С. (2020) РОЗВИТОК ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. Психологія: реальність і перспективи, 2020: Вип. 15. с. 91-96. ISSN 2518-7503

Кулаков Р.С. та Вейна К. (2020) ДІАГНОСТИКА МИСЛИТЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ ІІІ РІВНЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 105-108.

Кулаков Р.С. та Рацин М. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ТРВЗ У НАВЧАННІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 108-109.

Кулаков Р.С. та Серко В. (2020) ОВІТНЬО-ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ НАРОДНИХ ПРИСЛІВ’ЇВ ЯК НОСІЇВ МОРАЛЬНИХ НОРМ ПОВЕДІНКИ ЛЮДИНИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 110-111.

Кулаков Р.С. та Сосна К. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ ЗАЇКАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 111-113.

Кулаков Р.С. та Сосновська Т. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ ЗВУКОВОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 114-116.

Кулакова Л.М. (2020) РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2020: Вип. 15. с. 97-103. ISSN 2518-7503

Кулакова Л.М. та Миронець Л. (2020) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ГУМАННОГО СІМЕЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ДИТЯЧОЇ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 116-118.

Кулакова Л.М. та Ткачук Л. (2020) РОЗВИТОК УСНОГО ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМ ЗОРУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 118-120.

Кулакова Л.М. та Хомярчук Н. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ЛОГОПЕДА З БАТЬКАМИ, ЩО ВИХОВУЮТЬ ДИТИНУ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 120-123. (У пресі)

Кулакова Л.М. та Цимбалюк М. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ САМООЦІНКИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 123-126.

Кулакова Л.М. та Щеглова І. (2020) ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ДИСЛАЛІЇ З ПРОЯВАМИ ТРИВОЖНОСТІ ТА СТРАХІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 126-128.

Л

Левчук М. (2020) ВПЛИВ СТРУКТУРИ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН НА ВЗАЄМИНИ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З РОВЕСНИКАМИ. Студентський дайджест, 2020 (Вип. 2). с. 81-82.

Луцик Г.О. (2020) ЗДАТНІСТЬ ДО САМОРЕГУЛЯЦІЇ ЯК ЧИННИК ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Science-the future of the world, 2020. с. 81-85.

Луцик Г.О. (2020) РЕФЛЕКСІЯ ЯК АСПЕКТ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Сучасні педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень, 2020 (Ч. ІІ). с. 26-28.

Луцик Г.О. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Педагогічні науки, 2020 (Вип.93). с. 94-99.

М

Мельник Н. (2020) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР. Студентський дайджест, 2020 (Вип. 2). с. 82-84.

Мельник Ю. (2020) ДИДАКТИЧНІ КОМП'ЮТЕРНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ: ВИКОРИСТАННЯ В ПРАКТИЦІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 84-87.

Микитюк В. та Березюк Т.П. (2020) ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ НА САМООЦІНКУ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2020: Вип. 1. с. 103-104.

Миронець Л. (2020) ВИХОВАННЯ ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ У ДІТЕЙ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 92-95.

Михайлова Т. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ У КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЯХ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 95-96.

Михалюк М. (2020) КОНВЕРГЕНЦІЯ СІМЕЙНОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ У ПРАЦЮЮЧОЇ ЖІНКИ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 97-101.

Мовчко О. (2020) ВПЛИВ ПАНДЕМІЧНОЇ РЕАЛЬНОСТІ НА ВИНИКНЕННЯ ДЕПРЕСІЇ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 101-102.

Н

Назаревич В.В. (2020) ФУНКЦІЇ ОСТРАКІЗМУ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). с. 177-186. ISSN 2518-7503

Назаревич В.В. (2020) ОСТРАКІЗАЦІЯ ЯК ФЕНОМЕН ІНКЛЮЗИВНОГО ПРОСТОРУ. Психологія: реальність і перспективи, 2020: Вип. 15. с. 118-125. ISSN 2518-7503

Назарець Л.М. та Крук Л. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ВЕРБАЛЬНОГО ТА НЕВЕРБАЛЬНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ III РІВНЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 144-146.

Назарець Л.М. та Левчук О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ІМПРЕСИВНОГО МОВЛЕННЯ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 146-149.

Назарець Л.М. та Мартинюк І. (2020) АНАЛІЗ ПОВЕДІНКОВИХ РЕАКЦІЙ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 149-151.

Назарець Л.М. та Носуленко У. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДОШКІЛЬНИКАМИ ІЗ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 152-154.

Немеш О.М. (2020) ВПЛИВ МЕДІА НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). с. 166-176. ISSN 2518-7503

О

Осадча І.В. (2020) СТИЛЬ БАТЬКІВСЬКОГО ВИХОВАННЯ ЯК ДЕТЕРМІНАНТА ВИНИКНЕННЯ СТРАХІВ У ДОШКІЛЬНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 104-106.

П

Павелків Р.В. (2020) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР». Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 6-13.

Павелків Р.В. та Корчакова Н.В. та Безлюдна В.І. (2020) ПРОБЛЕМА ПРОСОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У СТРУКТУРІ ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ. Психологія: реальність і перспективи, 2020: Вип. 15. с. 126-134. ISSN 2518-7503

Павелків Р.В. та Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2020) ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ СИСТЕМИ ОСВІТИ ДО УМОВ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). с. 194-199. ISSN 2518-7503

Павлова Р. (2020) ВПЛИВ ІНТЕРНЕТУ НА ПСИХІКУ ПІДЛІТКА. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 107-108.

Паршина Я. (2020) ПОБУДОВА МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН ЯК ЗАВДАННЯ РОЗВИТКУ У ПЕРІОД ДОРОСЛОСТІ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 108-110.

Р

Рабович І. (2020) ПРОЯВИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ ТА ЇХ КОРЕКЦІЯ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 110-112.

Романович І. (2020) ТЕХНОЛОГІЇ ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНИХ ТЕНДЕНЦІЙ СЕРЕД СТАРШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 112-114.

С

Созонюк О.С. (2020) ОСОБИСТІСНА ЗРІЛІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЯК МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2020: Вип. 15. с. 142-147. ISSN 2518-7503

Созонюк О.С. та Ковальчук І.В. (2020) ЛОГОПЕДИЧНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ШОСТОГО РОКУ ЖИТТЯ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 230-232.

Созонюк О.С. та Кравчук У.А. (2020) ОСОБЛИВОСТІ УВАГИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 232-234.

Сосонюк О. (2020) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ФРУСТРАЦІЇ ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТЕЙ. Студенстський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 119-121.

Т

Тищук К. (2020) РOЗВИТOК КOМУНIКАБЕЛЬНOСТI МOЛOДШИХ ШКOЛЯРIВ В УМOВАХ IНКЛЮЗИВНOГO НАВЧАННЯ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 121-123.

У

Урус К. (2020) РОЛЬ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 123-124.

Ф

Федорук І. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 125-127.

Х

Хомич І.С. (2020) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ОСОБИСТІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). с. 221-225. ISSN 2518-7503

Хомич І.С. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ОСОБИСТІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ РІЗНИМ СОЦІОМЕТРИЧНИМ СТАТУСОМ У КЛАСІ. Психологія: реальність і перспективи, 2020: Вип. 15. с. 155-161. ISSN 2518-7503

Ч

Черуха А. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ СКЛАДОВІ ЗАХИСТУ ВІД МАНІПУЛЯЦІЙ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 129-130.

Ш

Шальнова О. (2020) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СТАВЛЕННЯ ДО ЦИВІЛЬНОГО ШЛЮБУ НА ЕТАПІ РАННЬОЇ ЗРІЛОСТІ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 130-135.

Шепельчук І. (2020) ПРОБЛЕМА АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 135-137.

Широких А.О. (2020) ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЙ ДОСЯГНЕННЯ ЖИТТЄВИХ ЦІЛЕЙ ЮНАКІВ. Science and Education a New Dimension, 2020 (227): Vol. VIII. с. 46-48. ISSN 2308-1996, 2308-5258

Широких А.О. (2020) ЗДАТНІСТЬ ДО ПРОГНОЗУВАННЯ ЯК ЧИННИК ЖИТТЄВОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії, 2020. с. 140-143.

Широких А.О. (2020) ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ЖИТТЄВОГО ПРОЕКТУВАННЯ ЮНАКІВ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Вектори психології-2020, 2020. с. 13-46.

Широких А.О. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ЖИТТЄВОГО ПРОЕКТУВАННЯ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. ["eprint_fieldopt_thesis_type_doctoral" not defined] thesis, Рівненський державний гуманітарний університет.

Цей список був створений у Sun Dec 22 22:03:34 2024 EET.