Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2025
![]() | Вгору на рівень |
Розділ Книги
Березюк Т.П. (2025) ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УПРАВЛІНЦІВ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД. In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 298-331. ISBN 978-966-370140-0
Корчакова Н.В. (2025) ПРИЙНЯТТЯ ПОНІВЕЧЕНОГО ТІЛА ПІСЛЯ ТЯЖКОГО ПОРАНЕННЯ ЯК ІНТРАПСИХІЧНИЙ КОНФЛІКТ. In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 35-70. ISBN 978-966-370140-0
Кулаков Р.С. (2025) РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 372-401. ISBN 978-966-370140-0
Кулакова Л.М. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИМОГ. In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 342-371. ISBN 978-966-370140-0
Назарець Л.М. (2025) ВПЛИВ КРИЗИ НА ПСИХОЛОГІЧНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСОБИСТОСТІ. In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 269-297. ISBN 978-966-370140-0
Монографія
Павелків Р.В. та Корчакова Н.В. (2025) ФІЛОСОФІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ВИЩОЇ ШКОЛИ: ПСИХОЛОГІЧНЕ СПРЯМУВАННЯ. Інше. Центр учбової літератури, Київ.
Стаття
Reznik A. та Pavlenko V. та Kurapov A. та Zavatska L. та Korchakova N. та Pavlova I та Romem-Porat S. та Isralowitz R. (2025) WAR IMPACT ON MENTAL HEALTH AND WELL-BEING AMONG UKRAINIAN AND ISRAELI WOMEN: A CROSS-NATIONAL COMPARISON. Cambridge Prisms: Global Mental Health, 2025 (№12): е46. с. 1-7. ISSN 2054-4251
Березюк Т.П. (2025) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ЧЛЕНІВ ЇХ СІМЕЙ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 5-7.
Главінська О.Д. та Главінська Е.С. (2025) СТРАТЕГІЇ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВІДНОВЛЕННЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ТА ВЕТЕРАНІВ БОЙОВИХ ДІЙ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 26-28.
Джеджера О.В. (2025) ДОСВІД КРАЇН НАТО В РОБОТІ З ВЕТЕРАНАМИ З ПТСР. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 31-33.
Кулаков Р.С. (2025) ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 52-54.
Кулакова Л.М. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АРТТЕРАПІЇ У РОБОТІ З ВІЙСЬКОВИМИ ТА ВЕТЕРАНАМИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 55-57.
Лазоренко Б. та Безлюдна В.І. (2025) СКРИНІНГ САМООЦІНКИ СТУДЕНТСЬКОЮ МОЛОДДЮ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОТИДІЇ ЕКОЛОГІЧНИМ ТА ЕПІДЕМІЧНИМ ЗАГРОЗАМ В АСПЕКТІ ЇХНЬОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОБРОБУТУ В УМОВАХ ВІЙНИ. Забезпечення конструктивної поведінки населення в умовах екстремального стресу, 2025. с. 74-77.
Луцик Г.О. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ПІСЛЯ ВІЙНИ: ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 59-61.
Немеш О.М. (2025) ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ВЕТЕРАНАМ ТА ЇХ РОДИНАМ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 76-78.
Пуха Н. та Широких А.О. (2025) ПРОБЛЕМА СТРЕСУ У ПІДЛІТКІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 100-102.
Созонюк О. (2025) ВПЛИВ ВОЄННИХ ДІЙ В УКРАЇНІ НА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 105-107.
Юрчук О. (2025) ОСОБИСТІСНА РЕЗИЛЬЄНТНІСТЬ ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ПСИХОЛОГА З УЧАСНИКАМИ БОЙОВИХ ДІЙ ТА ВЕТЕРАНАМИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 128-130.