Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2025
![]() | Вгору на рівень |
Розділ Книги
Березюк Т.П. (2025) ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УПРАВЛІНЦІВ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД. In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 298-331. ISBN 978-966-370140-0
Корчакова Н.В. (2025) ПРИЙНЯТТЯ ПОНІВЕЧЕНОГО ТІЛА ПІСЛЯ ТЯЖКОГО ПОРАНЕННЯ ЯК ІНТРАПСИХІЧНИЙ КОНФЛІКТ. In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 35-70. ISBN 978-966-370140-0
Кулаков Р.С. (2025) РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 372-401. ISBN 978-966-370140-0
Кулакова Л.М. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИМОГ. In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 342-371. ISBN 978-966-370140-0
Назарець Л.М. (2025) ВПЛИВ КРИЗИ НА ПСИХОЛОГІЧНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСОБИСТОСТІ. In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 269-297. ISBN 978-966-370140-0
Созонюк О.С. (2025) ЗМІСТОВІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ». In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 234-268. ISBN 978-966-370140-0
Монографія
Павелків Р.В. та Корчакова Н.В. (2025) ФІЛОСОФІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ВИЩОЇ ШКОЛИ: ПСИХОЛОГІЧНЕ СПРЯМУВАННЯ. Інше. Центр учбової літератури, Київ.
Стаття
Cидоркевич Д. та Павелків Р.В. (2025) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ЗАГАЛЬНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 216-218.
Reznik A. та Pavlenko V. та Kurapov A. та Zavatska L. та Korchakova N. та Pavlova I та Romem-Porat S. та Isralowitz R. (2025) WAR IMPACT ON MENTAL HEALTH AND WELL-BEING AMONG UKRAINIAN AND ISRAELI WOMEN: A CROSS-NATIONAL COMPARISON. Cambridge Prisms: Global Mental Health, 2025 (№12): е46. с. 1-7. ISSN 2054-4251
Березюк Т.П. (2025) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ЧЛЕНІВ ЇХ СІМЕЙ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 5-7.
Вашенюк А.О. та Павелків Р.В. (2025) ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМЦЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 197-199.
Главінська О.Д. та Главінська Е.С. (2025) СТРАТЕГІЇ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВІДНОВЛЕННЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ТА ВЕТЕРАНІВ БОЙОВИХ ДІЙ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 26-28.
Джеджера О.В. (2025) ДОСВІД КРАЇН НАТО В РОБОТІ З ВЕТЕРАНАМИ З ПТСР. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 31-33.
Кудак М.М. та Созонюк О.С. (2025) ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОДОЛАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ КОНФЛІКТІВ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 199-201.
Кулаков Р.С. (2025) ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 52-54.
Кулакова Л.М. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АРТТЕРАПІЇ У РОБОТІ З ВІЙСЬКОВИМИ ТА ВЕТЕРАНАМИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 55-57.
Лазоренко Б. та Безлюдна В.І. (2025) СКРИНІНГ САМООЦІНКИ СТУДЕНТСЬКОЮ МОЛОДДЮ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОТИДІЇ ЕКОЛОГІЧНИМ ТА ЕПІДЕМІЧНИМ ЗАГРОЗАМ В АСПЕКТІ ЇХНЬОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОБРОБУТУ В УМОВАХ ВІЙНИ. Забезпечення конструктивної поведінки населення в умовах екстремального стресу, 2025. с. 74-77.
Луцик Г.О. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ПІСЛЯ ВІЙНИ: ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 59-61.
Немеш О.М. (2025) ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ВЕТЕРАНАМ ТА ЇХ РОДИНАМ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 76-78.
Паламарчук В.Б. та Кулаков Р.С. (2025) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 205-207.
Паламарчук В.В. та Кулаков Р.С. (2025) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ СУЧАСНИХ ФАХІВЦІВ МЕНЕДЖМЕНТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 208-210.
Панащук І.М. та Павелків Р.В. (2025) ВПЛИВ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НА ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 210-212.
Пуха Н. та Широких А.О. (2025) ПРОБЛЕМА СТРЕСУ У ПІДЛІТКІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 100-102.
Редько В. та Кулакова Л.М. (2025) ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 213-215.
Созонюк О. (2025) ВПЛИВ ВОЄННИХ ДІЙ В УКРАЇНІ НА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 105-107.
Юрчук О. (2025) ОСОБИСТІСНА РЕЗИЛЬЄНТНІСТЬ ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ПСИХОЛОГА З УЧАСНИКАМИ БОЙОВИХ ДІЙ ТА ВЕТЕРАНАМИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 128-130.
Янкавс Ю.А. та Кулакова Л.М. (2025) КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ З ФІЗКУЛЬТУРИ І СПОРТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 222-224.