Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра загальної психології, психодіагностики та психотерапії" та рік: 2022
![]() | Вгору на рівень |
M
Mykhalchuk N. та Khupavtseva N. (2022) PSYCHOLOGICAL APPROACHES TO THE ORGANIZATION OF FACILITATIVE INTERACTION AT THE LESSONS OF ENGLISH. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.18). с. 108-118. ISSN 2518-7503
І
Івашкевич Е.Е. та Хупавцева Н.О. (2022) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБРАЗУ СВІТУ СТУДЕНТІВ. Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс), 2022. с. 107-150.
Івашкевич Е.З. та Набочук О.Ю. (2022) ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА СТАНОВЛЕННЯ ТВОРЧОГО "Я" ОСОБИСТОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс), 2022. с. 42-106.
А
Апостол М. (2022) ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВИВЧЕННЯ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 28-30.
Артемова О.І. (2022) ПСИХОСОЦІАЛЬНА ДОПОМОГА В УМОВАХ КРИЗИ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 4-6.
Б
Бабак А. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ВИНИКНЕННЯ ІНТЕРНЕТ-АДИКЦІЇ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 30-33.
Бабак К. (2022) РОЛЬ ПРИВ’ЯЗАНОСТІ У СПРИЙМАННІ РОМАНТИЧНИХ ВЗАЄМИН ЧОЛОВІКАМИ ТА ЖІНКАМИ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 6-8.
Байдак В. (2022) ВОЛОНТЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 33-34.
В
Воробей О. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ТА ЇХ УРАХУВАННЯ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ. Актуальні пистання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 39-41.
Воробей О.М. та Ямницький В.М. (2022) Психологічні особливості впливу емпатії на психологічний клімат молодої сім'ї. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 94-95.
Вінярська М. (2022) ОСОБИСТІСНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ СТУДЕНТІВ У ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 36-39.
Г
Гаврилюк О. та Джеджера О.В. (2022) ШЛЯХИ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ СИЛИ ВОЛІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 16-19.
Главінська О.Д. (2022) ОСОБИСТІСНА СУВЕРЕННІСТЬ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ САМОЦІННОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.18). с. 65-72. ISSN 2518-7503
Главінська О.Д. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ПРИЗОВНИКІВ СТРОКОВОЇ СЛУЖБИ. Актуальні питання психологічної науи, 2022: Вип. 16. с. 6-8.
Грицюк К. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ В УМОВАХ ВІЙНИ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 43-46.
Гурінчук Д. (2022) ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 46-48.
Гуцало А. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ВИМУШЕНО ПЕРЕСЕЛЕНИХ ОСІБ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 48-50.
Д
Демчук О.О. (2022) ДІАГНОСТИЧНІ ЦІННОСТІ ЩОДО ПОДОЛАННЯ ПОСТТРАВМАТИЧНОГО СТРЕСОВОГО РОЗЛАДУ. Science, innovations and education: problems and prospects, 2022. с. 456-458.
З
Зайчук О. (2022) ВІЙСЬКОВІ ДІЇ ЯК ЧИННИК МІЖОСОБИСТІСНОГО КОНФЛІКТУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 53-56.
Зайчук О.С. та Камінська О.В. (2022) Взаємозв'язок копінг-стратегій та рівня конфліктності в підлітковому віці. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 96-97.
К
Кобець Д. (2022) ПРОБЛЕМА КРЕАТИВНОСТІ В ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Атуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 58-60.
Ковалець А. та Джеджера О.В. (2022) РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ У СТУДЕНТІВ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 35-36.
Козенюк М. (2022) СПІВВІДНОШЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 60-63.
Козенюк М. (2022) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 64-66.
Конончук А. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 66-68.
Курята Н. (2022) ДОСЛІДЖЕННЯ ЖИТТЄСТІЙКОСТІ ЯК УМОВИ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ СТУДЕНТА ПСИХОЛОГА. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 73-75.
Л
Левандовська А. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СУЧАСНІЙ НАУЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 75-78.
Левандовська А.В. та Ямницький В.М. (2022) Особливості формування комунікативної компетентності у студентської молоді. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 99-100.
Левченя В. та Джеджера О.В. (2022) ВПЛИВ ТЕМПЕРАМЕНТУ НА МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 54-57.
Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2022) МЕТОД КАТАТИМНО-ІМАГІНАТИВНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ (КІП) ЯК ЗАСІБ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.18). с. 101-107. ISSN 2518-7503
М
Максимчук М.Ю. та Камінська О.В. (2022) Системний підхід як передумова успішної психопрофілактичної роботи з підлітковою інтернет-залежністю. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 100-101.
Мартюченко К. та Джеджера О.В. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТРИВОЖНОСТІ В ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 57-59.
Микитюк В. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 78-80.
Микитюк В. та Павелків В.Р. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ РЕСУРСИ КОРЕКЦІЇ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 64-65.
Мовчко О. (2022) ВПЛИВ ЗОВНІШНІХ ТА ВНУТРІШНІХ ФАКТОРІВ НА ВИНИКНЕННЯ ДЕПРЕСИВНИХ СТАНІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 83-85.
Н
Ніколайчук Г.І. (2022) ОЗНАКИ, ЩО ЛЮДИНА ПОТРЕБУЄ ДОПОМОГИ ПСИХОЛОГА. Science and technology: problems, prospects and innovations, 2022. с. 340-343.
Ніколайчук Г.І. та Демчук О.О. (2022) ПАРАДИГМА УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ:ПОРАДИ ПСИХОЛОГА. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору, 2022 (№1(2)): Т. 90. с. 43-50. ISSN 2959-1953 ; 2959-1961
П
Павелків В.Р. та Павелків К.М. та Панасюк В. (2022) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПОПЕРЕДЖЕННЯ РИЗИКОВАНОЇ ПОВЕДІНКИ У УЧАСНИКІВ МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР. W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne, 2022. с. 227-240.
Парчук Т. (2022) ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ЧИННИК САМОРЕГУЛЯЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 88-92.
Подерня Н. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У СОЦІАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 93-95.
Подерня Н.К. та Главінська О.Д. (2022) Соціальна компетентність особистості: основні підходи до визначення змісту поняття. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 101-102.
Пшенична Л. (2022) ЕМПАТІЯ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 95-98.
Р
Радчук О. (2022) ВПЛИВ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА РОЗВИТОК МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 98-100.
Романюк В.Л. (2022) МЕХАНІЗМ БОРОТЬБИ АБО ВТЕЧІ ЯК МОДЕЛЬ ПОВЕДІНКИ: ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ТА КЛІНІЧНІ АСПЕКТИ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 9-13.
Романюк В.Л. (2022) СТРЕСОРЕАКТИВНІСТЬ І СТРЕСОСТІЙКІСТЬ ТА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2022 (Вип.14). с. 9-15. ISSN 2519-2558
Романюк О. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ЕМПАТІЇ НА РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 100-101.
Романюк О.В. та Главінська О.Д. (2022) Емпатія як складова комунікативної компетентності студентів. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 102-103.
Рудюк О.В. (2022) ЦІННІСНІ ПРІОРИТЕТИ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 13-16.
С
Савуляк В.О. та Камінський А. та Чичук Ю. (2022) ВИКОРИСТАННЯ ГРУПОВОГО ФОКУСОВАНОГО ІНТЕРВ’Ю ПРИ ПІДГОТОВЦІ СОЦІАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ ДЛЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 16-20.
Савуляк В.О. та Курята Н. та Бабак А. (2022) ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ КІЛЬКІСНИХ І ЯКІСНИХ МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 20-25.
Стеблюк Я. та Джеджера О.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 107-110.
Сторож О.В. (2022) ТВОРЧА СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ. Розвиток обдарованої особистості в освітньому просторі: ціннісний вимір, 2022. с. 82-83.
Т
Тимчак С. та Джеджера О.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ КОГНІТИВНОЇ СФЕРИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ АУТИЗМОМ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 110-112.
Х
Хома О. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ АКАДЕМІЧНОЇ ПРОКРАСТИНАЦІЇ У СТУДЕНТСЬКОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 105-108.
Хомюк І. (2022) ПСИХОЛОГІЯ КОНФЛІКТУ У СУЧАСНІЙ НАУЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 108-111.
Хомюк І.Я. та Ямницький В.М. (2022) Міжособистісні стосунки як фактор розвитку особистості. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 103-104.
Хупавцева Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2022) THE WAYS OF ORGANIZING FACILITATIVE INTERACTION AT THE ENGLISH LESSONS AT SCHOOL. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 231-245.