Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра загальної психології та психодіагностики" та рік: 2022

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: M | І | А | Б | В | Г | Д | З | К | М | Н | П | Р | С | Х
Число елементів: 34.

M

Mykhalchuk N. та Khupavtseva N. (2022) PSYCHOLOGICAL APPROACHES TO THE ORGANIZATION OF FACILITATIVE INTERACTION AT THE LESSONS OF ENGLISH. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.18). с. 108-118. ISSN 2518-7503

І

Івашкевич Е.Е. та Хупавцева Н.О. (2022) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБРАЗУ СВІТУ СТУДЕНТІВ. Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс), 2022. с. 107-150.

Івашкевич Е.З. та Набочук О.Ю. (2022) ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА СТАНОВЛЕННЯ ТВОРЧОГО "Я" ОСОБИСТОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс), 2022. с. 42-106.

А

Артемова О.І. (2022) ПСИХОСОЦІАЛЬНА ДОПОМОГА В УМОВАХ КРИЗИ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 4-6.

Б

Бабак А. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ВИНИКНЕННЯ ІНТЕРНЕТ-АДИКЦІЇ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 30-33.

Байдак В. (2022) ВОЛОНТЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 33-34.

В

Вінярська М. (2022) ОСОБИСТІСНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ СТУДЕНТІВ У ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 36-39.

Г

Главінська О.Д. (2022) ОСОБИСТІСНА СУВЕРЕННІСТЬ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ САМОЦІННОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.18). с. 65-72. ISSN 2518-7503

Главінська О.Д. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ПРИЗОВНИКІВ СТРОКОВОЇ СЛУЖБИ. Актуальні питання психологічної науи, 2022: Вип. 16. с. 6-8.

Грицюк К. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ В УМОВАХ ВІЙНИ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 43-46.

Гурінчук Д. (2022) ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 46-48.

Гуцало А. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ВИМУШЕНО ПЕРЕСЕЛЕНИХ ОСІБ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 48-50.

Д

Демчук О.О. (2022) ДІАГНОСТИЧНІ ЦІННОСТІ ЩОДО ПОДОЛАННЯ ПОСТТРАВМАТИЧНОГО СТРЕСОВОГО РОЗЛАДУ. Science, innovations and education: problems and prospects, 2022. с. 456-458.

З

Зайчук О. (2022) ВІЙСЬКОВІ ДІЇ ЯК ЧИННИК МІЖОСОБИСТІСНОГО КОНФЛІКТУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 53-56.

Зайчук О.С. та Камінська О.В. (2022) Взаємозв'язок копінг-стратегій та рівня конфліктності в підлітковому віці. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 96-97.

К

Курята Н. (2022) ДОСЛІДЖЕННЯ ЖИТТЄСТІЙКОСТІ ЯК УМОВИ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ СТУДЕНТА ПСИХОЛОГА. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 73-75.

М

Максимчук М.Ю. та Камінська О.В. (2022) Системний підхід як передумова успішної психопрофілактичної роботи з підлітковою інтернет-залежністю. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 100-101.

Микитюк В. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 78-80.

Микитюк В. та Павелків В.Р. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ РЕСУРСИ КОРЕКЦІЇ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 64-65.

Н

Ніколайчук Г.І. (2022) ОЗНАКИ, ЩО ЛЮДИНА ПОТРЕБУЄ ДОПОМОГИ ПСИХОЛОГА. Science and technology: problems, prospects and innovations, 2022. с. 340-343.

П

Павелків В.Р. та Павелків К.М. та Панасюк В. (2022) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПОПЕРЕДЖЕННЯ РИЗИКОВАНОЇ ПОВЕДІНКИ У УЧАСНИКІВ МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР. W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne, 2022. с. 227-240.

Парчук Т. (2022) ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ЧИННИК САМОРЕГУЛЯЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 88-92.

Подерня Н. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У СОЦІАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 93-95.

Подерня Н.К. та Главінська О.Д. (2022) Соціальна компетентність особистості: основні підходи до визначення змісту поняття. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 101-102.

Пшенична Л. (2022) ЕМПАТІЯ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 95-98.

Р

Романюк В.Л. (2022) МЕХАНІЗМ БОРОТЬБИ АБО ВТЕЧІ ЯК МОДЕЛЬ ПОВЕДІНКИ: ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ТА КЛІНІЧНІ АСПЕКТИ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 9-13.

Романюк В.Л. (2022) СТРЕСОРЕАКТИВНІСТЬ І СТРЕСОСТІЙКІСТЬ ТА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2022 (Вип.14). с. 9-15. ISSN 2519-2558

Романюк О. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ЕМПАТІЇ НА РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 100-101.

Романюк О.В. та Главінська О.Д. (2022) Емпатія як складова комунікативної компетентності студентів. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 102-103.

Рудюк О.В. (2022) ЦІННІСНІ ПРІОРИТЕТИ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 13-16.

С

Савуляк В.О. та Камінський А. та Чичук Ю. (2022) ВИКОРИСТАННЯ ГРУПОВОГО ФОКУСОВАНОГО ІНТЕРВ’Ю ПРИ ПІДГОТОВЦІ СОЦІАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ ДЛЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 16-20.

Савуляк В.О. та Курята Н. та Бабак А. (2022) ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ КІЛЬКІСНИХ І ЯКІСНИХ МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 20-25.

Х

Хома О. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ АКАДЕМІЧНОЇ ПРОКРАСТИНАЦІЇ У СТУДЕНТСЬКОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 105-108.

Хупавцева Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2022) THE WAYS OF ORGANIZING FACILITATIVE INTERACTION AT THE ENGLISH LESSONS AT SCHOOL. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 231-245.

Цей список був створений у Mon Dec 23 05:10:47 2024 EET.