ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ВИКОРИСТАННЯ ДІАЛОГІЧНИХ МОДЕЛЕЙ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ ГОВОРІННЮ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ

Михальчук Н.О. and Харченко Є. and Главінська Е.С. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ВИКОРИСТАННЯ ДІАЛОГІЧНИХ МОДЕЛЕЙ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ ГОВОРІННЮ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ. Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс), 2022. pp. 286-363.

[img]
Preview
Text
Михальчук Н.О., Харченко Є., Главінська Е.С..pdf

Download (18MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Михальчук Н. Психологічні механізми використання діалогічних моделей у навчанні студентів говорінню іноземною мовою / Н. Михальчук, Є. Харченко, Е. Главінська // Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс) : кол. монографія / під ред. Н. В. Корчакової. — Київ. - 2022. - С. 286-363.
Uncontrolled Keywords: студенти, говоріння іноземною мовою, діалогічні моделі
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 16 May 2023 09:43
Last Modified: 16 May 2023 09:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11235

Actions (login required)

View Item View Item