Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ВИКОРИСТАННЯ ДІАЛОГІЧНИХ МОДЕЛЕЙ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ ГОВОРІННЮ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ

Михальчук Н.О. та Харченко Є. та Главінська Е.С. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ВИКОРИСТАННЯ ДІАЛОГІЧНИХ МОДЕЛЕЙ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ ГОВОРІННЮ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ. Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс), 2022. с. 286-363.

[img]
Перегляд
Текст
Михальчук Н.О., Харченко Є., Главінська Е.С..pdf

Завантажити (18MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Михальчук Н. Психологічні механізми використання діалогічних моделей у навчанні студентів говорінню іноземною мовою / Н. Михальчук, Є. Харченко, Е. Главінська // Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс) : кол. монографія / під ред. Н. В. Корчакової. — Київ. - 2022. - С. 286-363.
Ключові слова: студенти, говоріння іноземною мовою, діалогічні моделі
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 16 Трав 2023 09:43
Останні зміни: 16 Трав 2023 09:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11235

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу