Михальчук Н.О. та Харченко Є. та Главінська Е.С. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ВИКОРИСТАННЯ ДІАЛОГІЧНИХ МОДЕЛЕЙ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ ГОВОРІННЮ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ. Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс), 2022. с. 286-363.
|
Текст
Михальчук Н.О., Харченко Є., Главінська Е.С..pdf Завантажити (18MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Михальчук Н. Психологічні механізми використання діалогічних моделей у навчанні студентів говорінню іноземною мовою / Н. Михальчук, Є. Харченко, Е. Главінська // Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс) : кол. монографія / під ред. Н. В. Корчакової. — Київ. - 2022. - С. 286-363. |
Ключові слова: | студенти, говоріння іноземною мовою, діалогічні моделі |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 16 Трав 2023 09:43 |
Останні зміни: | 16 Трав 2023 09:43 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11235 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |