Елементи, в яких тип документа: "Розділ Книги"
Вгору на рівень |
K
Krupka M.A. (2022) MILITARY DISCOURSE OF MODERN W0MEN'S PROSE (МІЛІТАРНИЙ ДИСКУРС СУЧАСНОЇ ЖІНОЧОЇ ПРОЗИ). In: Innovative pathway for the development of modern philological sciences in Ukraine and EU countries. Baltija Publishing, Riga, Latvia, с. 466-492.
S
Siaska I. (2022) DEVELOPMENT AND IMPLEMENTATION OF THE PEDAGOGICAL SYSTEM OF FORMATION OF ECOLOGICAL COMPETENCY OF FUTURE TEACHERS OF NATURAL sciences IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS. In: Prospektive globale wissenschaftliche Trends. НЕ ВИЗНАЧЕНО, с. 6-24. ISBN ISBN 978-3-949059-57-5
Siaskyi V. та Siaska I. (2022) ДО ПРОБЛЕМИ КОМП’ЮТЕРНОГО ІМІТАЦІЙНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ФІЗІОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ ТА СИСТЕМ. In: Digitalization and information society. Selected issues. Edited by A. Ostenda and T. Nestorenko ed. Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts University of Technology, 2022 (53). Publishing House of University of Technology, Katowice, с. 53-61. ISBN 978-83-963977-6-8
І
Іванова Л.І. (2022) РЕАЛІЗАЦІЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта. Рівненський державний гуманітарний університет, с. 318-350.
А
Аладько Д.О. (2022) ГЕНДЕРНІ СТЕРЕОТИПИ В АНГЛІЙСЬКИЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ ФРАЗЕОЛОГІЇ. In: Мовна концептуалізація соціального простору людини. РДГУ, Рівне, с. 33-61.
Г
Гоголь Т. та Кіндрат В.К. (2022) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ТРЕНЕРІВ-ВИКЛАДАЧІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. In: Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Посвіт, Конін – Ужгород – Перемишль, с. 88-99. ISBN 978-83-60374-99-3
Гоголь Т.В. та Кіндрат В.К. (2022) ФОРМУВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ. In: НЕ ВИЗНАЧЕНО НЕ ВИЗНАЧЕНО, с. 259-266.
Д
Давидюк Р.П. (2022) «ПРИВИД ПЕТЛЮРІВЩИНИ» НА ЗАХІДНІЙ ВОЛИНІ: БОРОТЬБА БІЛЬШОВИЦЬКОЇ ВЛАДИ З УНРІВСЬКОЮЕМІГРАЦІЄЮ У 1920–1940-х РОКАХ. In: Росія–Україна: зради, союзи, війни. Астон, Львів, с. 411-421. ISBN 978-617-609-126-4
Дейнега І.О. та Либак І.А. (2022) МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЦИФРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ. In: НЕ ВИЗНАЧЕНО НЕ ВИЗНАЧЕНО, с. 84-94.
Дейнега І.О. та Стрільчук Р.М. та Либак І.А. (2022) ІНСТРУМЕНТИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ У ТРАНСФОРМУВАННІ КОМПЛЕКСУ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ПОСТПАНДЕМІЧНИЙ ПЕРІОД. In: Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період. Національний університет "Києво-Могилянська академія", Київ, с. 248-258.
Дейнега О.В. (2022) МАРКЕТИНГОВІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ. In: НЕ ВИЗНАЧЕНО НЕ ВИЗНАЧЕНО, с. 211-228.
Деменчук О.В. (2022) КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНОГО ПРОСТОРУ ЛЮДИНИ (НА МАТЕРІАЛІ ПЕРЦЕПТИВНИХ НОМІНАЦІЙ УКРАЇНСЬКОЇ, ПОЛЬСЬКОЇ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВ). In: Мовна концептуалізація соціального простору людини. РДГУ, Рівне, с. 5-32.
Дубич К.В. (2022) СТАН НАУКОВОЇ РОЗРОБКИ ПИТАННЯ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ У СФЕРІ ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ. In: Децентралізація надання соціальних послуг у сфері зайнятості населення: зарубіжний досвід. Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, Київ, с. 5-18.
Дубич К.В. (2022) АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЗАЙНЯТОСТІ ТА МЕХАНІЗМИ ЇЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ В УКРАЇНІ. In: Децентралізація надання соціальних послуг у сфері зайнятості населення: зарубіжний досвід. Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, Київ, с. 18-39.
Дубич К.В. (2022) МЕНЕДЖЕРІАЛІЗМ У ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН. In: Децентралізація надання соціальних послуг у сфері зайнятості населення: зарубіжний досвід. Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, Київ, с. 61-70.
З
Заглинський А.О. та Заглинська Л.В. (2022) ПРОБЛЕМИ СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. In: НЕ ВИЗНАЧЕНО НЕ ВИЗНАЧЕНО, с. 5-16.
К
Калініченко М.М. (2022) РЕЦЕПЦІЯ ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНОСТІ У СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ТА ПРАВОВОМУ КОНТЕКСТАХ. In: Мовна концептуалізація соціального простору людини. РДГУ, Рівне, с. 123-131.
Костолович Т.В. (2022) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ МОВИ ТА ЧИТАННЯ ЯК БАЗОВА КАТЕГОРІЯ СУЧАСНОЇ ЛІНГВОДИДАКТИКИ. In: Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта. Рівненський державний гуманітарний університет, с. 7-33.
Кучма Т.В. (2022) ВЕРБАЛІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНИХ СТЕРЕОТИПІВ В УКРАЇНСЬКІЙ, ПОЛЬСЬКІЙ ТА НІМЕЦЬКІЙ МОВАХ. In: Мовна концептуалізація соціального простору людини. РДГУ, Рівне, с. 62-69.
Л
Лісова С.В. та Дупак Н.В. (2022) ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. In: Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі. ВІП Луцького НТУ, с. 130-143.
О
Орел І.І. (2022) СПОСОБИ ВИРАЖЕННЯ СТЕРЕОТИПІВ ФРАЗЕОЛОГІЧНИМИ ЗАСОБАМИ. In: Мовна концептуалізація соціального простору людини. РДГУ, Рівне, с. 70-95.
Орлов О.Г. (2022) ЕВОЛЮЦІЯ МОДЕЛІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. In: Формування сучасної парадигми розвитку суспільства. СГ НТМ «Новий курс», Харків, с. 141-147.
С
Савченко О.Р. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦЯ-МАРКЕТОЛОГА. In: НЕ ВИЗНАЧЕНО НЕ ВИЗНАЧЕНО, с. 295-305.
Ч
Чеберяк А.М. (2022) РОЛЬОВЕ ПРЕДСТАВЛЕННЯ АДРЕСАНТА ВІДКРИТОГО ЛИСТА: СОЦІАЛЬНА, КОМУНІКАТИВНА, МОВЛЕННЄВА РОЛІ. In: Мовна концептуалізація соціального простору людини. РДГУ, Рівне, с. 96-122.