Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МАРКЕТИНГОВІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ

Дейнега О.В. (2022) МАРКЕТИНГОВІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України, 2022. с. 211-228.

[img]
Перегляд
Текст
Дейнега О.В..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега О. В. Маркетингові засоби впливу на поведінку покупця / О. В. Дейнега // Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України : монографія / за наук. ред. Є. В. Крикавського, О. В. Дейнеги. – Рівне, 2022. - С. 211-228.
Ключові слова: покупець, реклама товару, просування товару
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 24 Трав 2023 08:11
Останні зміни: 24 Трав 2023 08:22
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11246

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу