Дейнега О.В.
(2022)
МАРКЕТИНГОВІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ.
Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України, 2022.
с. 211-228.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Дейнега О. В. Маркетингові засоби впливу на поведінку покупця / О. В. Дейнега // Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України : монографія / за наук. ред. Є. В. Крикавського, О. В. Дейнеги.
– Рівне, 2022. - С. 211-228. |
Ключові слова: |
покупець, реклама товару, просування товару |
Тематика (за УДК): |
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
24 Трав 2023 08:11 |
Останні зміни: |
24 Трав 2023 08:22 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11246 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |