Елементи, в яких тип документа: "Розділ Книги"
Вгору на рівень |
Siaska I. та Ponomarenko V. (2023) THE USE OF DIGITAL EDUCATIONAL RESOURCES IN THE LEARNING OF NATURAL SCIENCE IN UKRAINIAN SCHOOL. In: Contemporary technologies and society: innovations, artificial intelligence, and challenges. Edited by V. Yuskovych-Zhukovska and O. Bogut ed. Academy of Silesia, Katowice, с. 103-110. ISBN 978-83-969890-0-0
Березюк Т.П. (2023) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПІДОТОВКИ МАІСТРІВ МАРКЕТИНГУ. In: Ланцюги постачання: маркетингові та логістичні рішення. Волин. обереги, Львів-Рівне. ISBN 978-966-416-976-6
Веремчук А.П. (2023) ГЛОБАЛІЗАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ТА ЄВРОПЕЙСЬКІ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ В УМОВАХ ТРАНСФЕРУ НАЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОСВІТИ. In: Технології організаційно-управлінської та освітньої діяльності в початкових класах Нової української школи в умовах інтеграції України до Європейського Союзу. О. Зень, с. 66-99. ISBN 978-617-601-224-5
Галатюк М.Ю. (2023) СУЧАСНІ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ. In: Соціальна робота у період кризових змін: сучасні візії. Волинські обереги, Рівне, с. 247-272. ISBN 978-617-8260-70-5
Галатюк М.Ю. (2023) Сучасні здоров’язбережувальні технології у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників. In: СОЦІАЛЬНА РОБОТА У ПЕРІОД КРИЗОВИХ ЗМІН. СУЧАСНІ ВІЗІЇ : КОЛЕКТИВНА МОНОГРАФІЯ. Волинські обереги, Рівне, с. 247-272. ISBN 978-617-8260-70-5
Демчук О.О. та Семенович С.В. та Лазарчук В.В. (2023) ЖИТТЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ. In: Вікова психологія. Академвидав, с. 142-156.
Дичківська І.М. та Павлюк Т.О. та Михальчук Р.Ю. (2023) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. In: Topical aspects of social science disciplines and innovative methodsand technologies of their learning and teaching. ISMA, с. 54-78.
Захарчук І. (2023) BABYN YAR IN BELLES LETTER. In: Babyn Yar History and Memory. Gover Council of the University of Toronto, с. 275-326. ISBN 978-0-77-27-5116-4
Левчук І.Б. та Пелех Ю.В. (2023) ІНТЕРАКТИВНІ ТЕАТРАЛЬНІ МЕТОДИКИ В РОБОТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА / СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА. In: Соціальна робота у період кризових змін: сучасні візії. Волинські обереги, Рівне, с. 195-246. ISBN 978-617-8260-70-5
Логвиненко І.П. та Велесик Т.А. та Портухай О.І. та Юрим І.Л. (2023) НАСЛІДКИ ПАНДЕМІЇ COVID-19 В ОКРЕМИХ ГАЛУЗЯХ ГОСПОДАРСТВА ЄВРОПИ. In: Prospective directions of scientific and practical activity. Sherman Oaks, Sherman Oaks California (USA), с. 7-18. ISBN ISBN 979-8-9866959-2-1
Маліновська Н.В. (2023) ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ СУПРОВІД ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. In: Психолого-педагогічний супровід формування професійно-методичної спрямованості особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти. НАІР, Івано-Франківськ, с. 104-107.
Нечипорук Л.І. (2023) СОЦІАЛЬНА РОБОТА ІЗ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМИ ОСОБАМИ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ВІЙНИ. In: Соціальна робота у період кризових змін: сучасні візії. Волинські обереги, Рівне, с. 7-30. ISBN 978-617-8260-70-5
Оксенюк О.В. (2023) СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З СІМ'ЯМИ ТРУДОВИХ МІГРАНТІВ. In: Соціальна робота у період кризових змін: сучасні візії. Волинські обереги, Рівне, с. 41-65. ISBN 978-617-8260-70-5
Петрук Л.П. (2023) САМООСВІТА - ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ. In: Соціальна робота у період кризових змін: сучасні візії. Волинські обереги, Рівне, с. 273-296. ISBN 978-617-8260-70-5
Прокопчук В.І. (2023) МИСТЕЦЬКА ВОЛИНЬ У КРАЄЗНАВЧИХ ДЖЕРЕЛАХ: ІМЕНА І ДОЛІ. In: РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: НАЦІОНАЛЬНИЙ І ЄВРОПЕЙСЬКИЙ КОНТЕКСТ. НЕ ВИЗНАЧЕНО, с. 247-281.
Стеца Н.В. (2023) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПІЇ У СОЦІАЛЬНІЙ ІНКЛЮЗІЇ. In: Соціальна робота у період кризових змін: сучасні візії. Волинські обереги, Рівне, с. 146-163. ISBN 978-617-8260-70-5
Третяк О.М. (2023) ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. In: Освіта в умовах реформування: теорія і практика. О.Зень, Рівне, с. 223-272. ISBN 978-617-601-425-6
Трофімчук (Стеца) Н.В. та Юрчук Л.В. (2023) ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕПЦІЇ КОГНІТИВНОЇ ТРІАДИ ТА СТРУКТУРА ДЕПРЕСИВНОГО МИСЛЕННЯ. In: Україна та світ під впливом викликів сьогодення. СГ НТМ «Новий курс», Харків, с. 7-17.
Філоненко Р.С. (2023) ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК АСПЕКТ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОСТОРУ СУЧАСНОЇ УКРАЇНИ. In: Соціальна робота у період кризових змін: сучасні візії. Волинські обереги, Рівне, с. 126-145. ISBN 978-617-8260-70-5
Шевців З.М. (2023) ПІДГОТОВКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 231 "СОЦІАЛЬНА РОБОТА" ДО НАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ СУПРОВОДУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. In: Соціальна робота у період кризових змін: сучасні візії. Волинські обереги, Рівне, с. 66-87. ISBN 978-617-8260-70-5
Шостак О.О. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. In: Europeanization of the educational environment: realities and prospects. Baltija Publishing, с. 353-380.
Шостак О.О. (2023) НАЦІОНАЛЬНО-ДЕРЖАВНИЦЬКИЙ АСПЕКТ "ЕМІГРАЦІЙНОГО" ТЕКСТУ ІВАНА ФРАНКА. In: Література та історія: антропос-топос-тропос. ЛНУ ім. Івана Франка, Львів, с. 30-42. ISBN 978-617-10-0838-0
Юськів Б.М. (2023) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ. In: Стратегічні комунікації ЄС: протидія деструктивним впливам. Вежа-Друк, Луцьк, с. 9-90.