Елементи, в яких тема (за УДК): "001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці"
Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (202)
- 0 Загальний відділ (202)
- 00 Загальні питання науки та культури (202)
- 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці (202)
- 001.8 Методологія (86)
- 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці (202)
- 00 Загальні питання науки та культури (202)
- 0 Загальний відділ (202)
Стаття
Єлфімова Д.І. та Косарєва О.І. (2024) ФІЗКУЛЬТУРНІ ЗАЙНЯТТЯ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ЗДО, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗОВАНОСТІ ДІТЕЙ З ООП. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 12-14.
Ільюк І.І. та Петренко С.В. (2024) КОМП’ЮТЕРНА ГРА НА ОСНОВІ РУШІЯ UNREAL ENGINE. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 87.
Ілюкова А.С. та Михальчук Р.Ю. (2024) ДІЯЛЬНІСТЬ ДЖУЗЕППЕ МАДЗІНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 105-107.
Артюхова К.Ю. та Маліновська Н.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 58-59.
Багній О.П. та Янцур Л.А. (2024) ДО ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 38-40.
Баліка Л.М. (2017) СПІВВІДНОСНІСТЬ ПОНЯТЬ «ЗМІСТ» І «ФОРМА» ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ. Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень, 2017. с. 25-26.
Боровик С.М. та Руденко Н.М. (2024) РОЗВИТОК НАВИЧОК СОЦІАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ З ОДНОЛІТКАМИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РАС. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 16-17.
Борух С.В. та Суржук Т.Б. (2024) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ГАЛУЗІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 19.
Васюрчик К.О. та Галатюк Ю.М. (2024) ВІДОБРАЖЕННЯ МЕТОДОЛОГІЇ НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ У ВИВЧЕННІ ЕЛЕМЕНТІВ КВАНТОВОЇ ФІЗИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 26-27.
Виткалов В.Г. (2022) НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ (АБО ЗАМІСТЬ ПЕРЕДМОВИ). Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2022: Вип.40. с. 3-6.
Виткалов В.Г. та Виткалов С.В. (2021) НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В УКРАЇНІ В АСПЕКТІ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИХ КОНФЕРЕНЦІЙ. Актуальні питання культурології, 2012 (Вип.12). ISSN 2415-802X
Виткалов В.Г. та Виткалов С.В. (2023) ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ НАУКОВОГО ПОШУКУ В ЧАС ВІЙНИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2023: Вип.44. с. 3-5.
Виткалов В.Г. та Виткалов С.В. (2023) ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ НАУКОВОГО ПОШУКУ В ЧАС ВІЙНИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2023 (Вип.46). с. 3-7. ISSN 2411-1546
Виткалов С.В. (2014) НАУКА ЯК КОМПОНЕНТ КУЛЬТУРИ (ЮВІЛЕЙНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ В М.РІВНЕ). Гілея, 2014: Вип. 91. с. 416-417. ISSN 2076-1554
Виткалов С.В. та Виткалов В.Г. (2020) ОРГАНІЗАЦІЙНО-КУЛЬТУРНІ ПРОЦЕСИ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ЗМІНИ УСТАЛЕНИХ СТЕРЕОТИПІВ. Актуальні питання культурології, 2020 (Вип.20). с. 3-5. ISSN 2415-802X
Виткалов С.В. та Виткалов В.Г. (2021) НАУКОВИЙ ПОШУК У ЧАС ВІЙНИ : ЗАМІСТЬ ПЕРЕДМОВИ. Актуальні питання культурології, 2021: Вип. 21. с. 3-5.
Вокальчук Г.М. (2016) «ЛІНГВІСТИЧНІ СТУДІЇ МОЛОДИХ ДОСЛІДНИКІВ» - НАУКОВИЙ ПРОЕКТ КАФЕДРИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА К. Ф. ШУЛЬЖУКА РІВНЕНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Лінгвістичні студії молодих дослідників, 2016 (Вип.7). с. 3-10.
Воробйов А.М. (2007) ГЕНЕЗИС ДОСЛІДЖЕННЯ СПІВВІДНОШЕННЯ ІНТЕЛЕКТУ ТА ЯКОСТЕЙ КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 49-52.
Гаврилюк Я.О. та Горопаха Н.М. (2024) ДИТЯЧА КНИГА ЯК ЗАСІБ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ РАННЬОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 21-22.
Гарбарчук Н.А. та Галатюк Ю.М. (2024) МІЖПРЕДМЕТНА ІНТЕГРАЦІЯ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ У КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 29-30.
Головата Х. та Доброчинська В.А. (2021) ТРАГІЗМ НАУКОВОЇ ДОЛІ АГАТАНГЕЛА КРИМСЬКОГО (1871–1942 РР.). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2021: Вип. 33. с. 31-39. ISSN 2519-1942
Грицюк К.В. та Кулакова Л.М. (2024) ОЦІНКА ПСИХІЧНОГО СТАНУ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 63-64.
Гуц Б.Р. та Шостак О.О. (2024) ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА В ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗНМ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРНОЇ КАЗКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 24-26.
Данченко А.В. та Горопаха Н.М. (2024) НАСТУПНІСТЬ ЗДО І ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ НАВЧАЛЬНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 34.
Делтува Н.Б. та Руденко Н.М. (2024) АНАЛІЗ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЕКСПРЕСИВНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 49-51.
Демчук Д.А. та Маліновська Н.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 48-49.
Димченко Н. (2008) ПРОБЛЕМАТИКА НАУКОВИХ ПІДХОДІВ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ РЕФЛЕКСІЇ ТА РЕФЛЕКСИВНИХ МЕХАНІЗМІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 113-115.
Доманська Л.П. та Павелків О.М. (2024) МЕТОДИКА РОЗВˊЯЗУВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ЗАДАЧ КООРДИНАТНО-ВЕКТОРНИМ МЕТОДОМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 45.
Дубінецька В.В. та Карпухіна Т.О. (2024) ПОЗИЦІЯ УГОРЩИНИ ЩОДО УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЕЛЬ НАПЕРЕДОДНІ ТА НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 100-102.
Каштан М.О. та Сілкова Е.О. (2024) ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 8-9.
Кичан М.В. та Васів Р.О. та Калиновська Л.В. та Сачук Р.М. (2024) ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ ДЬОГТЮ БЕРЕЗОВОГО У ВЕТЕРИНАРНІЙ МЕДИЦИНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 78-79.
Колеснік А.О. та Сяська І.О. (2024) СТРУКТУРНО-ТЕРИТОРІАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ РАДИВИЛІВСЬКОЇ ГРОМАДИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 75-77.
Колода Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2024) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 45-46.
Кондратюк М.Л та Гунчак В.М. та Сачук Р.М. та Пономарьова С.А. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ФАРМАКОКІНЕТИКИ ЦЕЛЕКОКСИБУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 82.
Коптюх Н.Є. та Косарєва О.І. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ПОДОЛАННЯ СТРАХУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ЗАСОБОМ КАЗКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 41-43.
Кравчук І.М. та Кулаков Р.С. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМООЦІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 64-65.
Кравчук І.О. та Давидюк Р. П. (2024) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ТА ПРИЙОМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 96-97.
Кравчук Т.Ю. та Сілкова Е.О. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 16-17.
Кулакевич Л.М. та Павлова Н.С. (2020) ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНОГО ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 193-194.
Кушнірук Л.С. та Галатюк Ю.М. (2024) СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 27-29.
Лаворик Л. (2007) НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ МАТЕРИНСЬКОЇ СФЕРИ – ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 100-103.
Лаврушкін С.В. та Шинкарчук Н.В. (2024) ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕРЕРВНОСТІ НАДАННЯ ІТ-ПОСЛУГ ШЛЯХОМ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОСНОВНИХ ПРОЦЕСІВ УПРАВЛІННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 129-131.
Левечко І.Д. та Павлюк Т.О. (2024) ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИСЛАЛІЄЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 43-44.
Левочко О.М. та Федорова Н.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 22-23.
Лесник О.Ю. та Стельмашук Ж.Г. (2024) ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК СКЛАДОВА ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 51-52.
Лещенко Б.В. та Юзик О.П. (2024) СУЧАСНІ ФОРМИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ КОНТЕНТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 88.
Лотоцький Ю.В. та Михальчук Р.Ю. (2024) СТВОРЕННЯ ТАБОРІВ ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ В ПОВОЄННІЙ ЄВРОПІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 109-110.
Ліщинська С.С. та Михальчук Р.Ю. (2024) УКРАЇНСЬКИЙ ВІЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 107-108.
Мартиненков Д.О. та Петренко С.В. (2024) ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З ІНФОРМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 90-91.
Мартиненков М.О. та Кіндрат П.В. (2024) ДОСЛІДЖЕННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ РОЗШИРЕНИХ МЕТОДІВ АУТЕНТИФІКАЦІЇ ДЛЯ СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ДОСТУПУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 89-90.
Масовець Б.С. та Павлюк Т.О. (2024) ЛОГОПЕДИЧНИЙ ТРЕНАЖЕР – ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 32-34.
Мельник Л.В. та Бабенко Ж.В. (2013) ТЕРМІНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДОВІДКОВО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОСЛУГ У МЕРЕЖЕВОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 267-268.
Мельник О.Я. та Шевчук О.А. (2024) ТИПОЛОГІЯ АВАРІЙ НА ХІМІЧНО-НЕБЕЗПЕЧНИХ ОБ’ЄКТАХ ТА ВИМОГИ ДО ЇХНЬОГО РОЗМІЩЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 3-5.
Михалко К.О. та Павелків О.М. (2024) МЕТОДИКА РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕГРАЛА В КЛАСАХ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 9-10.
Михальчук Р.Ю. (2024) ПОТЕНЦІАЛ УСНИХ СВІДЧЕНЬ ЯХАД-ІН УНУМ В ДОСЛІДЖЕННІ ЗЛОЧИНІВ ПРО ЄВРЕЇВ ТА НЕЄВРЕЙСЬКОГО НАСЕЛЕННЯ ПІД ЧАС ГОЛОКОСТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 104-105.
Михальчук Р.Ю. та Слесаренко А.В. (2024) УСНІ ДЖЕРЕЛА ФОНДУ ШОА УНІВЕРСИТЕТУ ПІВДЕННОЇ КАЛІФОРНІЇ В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ І ВИКЛАДАЦЬКІЙ ПРАКТИЦІ (ПРИ ВИКЛАДАННІ КУРСІВ ГЕНОЦИДІВ, ТОТАЛІТАРНИХ РЕЖИМІВ, ІСТОРІЇ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 102-103.
Мороз Л.В. та Кушнір Н.В. (2009) СПЕЦИФІКА РОБОТИ НАД ТЕРМІНАМИ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 58-63.
Немеришин В.М. та Мартинчук І.І. (2024) ПОНЯТТЯ ІСТОРИЧНОЇ СВІДОМОСТІ В НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 95-96.
Оздемір О. та Созонюк О.В. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗКРИТТЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 69-71.
Остапчук М.В. (2014) РОДОВІД ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ К. Е. ЦІОЛКОВСЬКОГО. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, 2014: Вип.116. с. 118-122.
Остапчук М.В. та Дуброва А.С. (2014) ЖИТТЄВИЙ, ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ К.Е. ЦІОЛКОВСЬКОГО. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 14-17.
Остапчук М.В. та Остапчук О.М. (2015) СЕКРЕТИ РОДОВОДУ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ К. Е. ЦІОЛКОВСЬКОГО. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2015: Вип. 21. с. 218-222.
Остапчук М.В. та Пашковець М.Д. та Остапчук О.М. (2014) ТАЄМНИЦІ РОДОВОДУ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ К. Е. ЦІОЛКОВСЬКОГО. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 2014: Вип. 48. с. 146-152.
Остап’юк І.О. та Михальчук Р.Ю. (2024) МАРКІЗА ДЕ ПОМПАДУР В ІСТОРІЇ ФРАНЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 110-111.
Осік К. та Косарєва О.І. (2024) ПОДОЛАННЯ АГРЕСИВНИХ ІМПУЛЬСІВ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ ЗАСОБАМИ АВА ТЕРАПІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 35.
Пасічник О.О. та Павелків О.М. (2024) МЕТОДИКА РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СТЕРЕОМЕТРИЧНИХ ЗАДАЧ У КЛАСАХ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 10.
Пепко В.О. та Фаріонік Т.В. та Пікула О.А. та Сачук Р.М. та Якута О.О. (2024) ФАРМАКОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОПРАНОЛОЛУ ГІДРОХЛОРИДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 81.
Петренко Л.І. та Горопаха Н.М. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ФОРМ СПІВПРАЦІ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО З БАТЬКАМИ ВИХОВАНЦІВ СОЦІАЛЬНО НЕЗАХИЩЕНИХ КАТЕГОРІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 23-24.
Поліщук І. та Бричок С.Б. (2024) АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАУКОВОЇ ШКОЛИ Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 153-162. ISSN 2411-4553
Постоловський Р.М. (2011) НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВИ. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). с. 3-4. ISSN 2415-802X
Пустовіт Г.П. (2021) ВОЛОДИМИР ВЕРНАДСЬКИЙ І СУЧАСНІСТЬ. Нова педагогічна думка, 2021 (№4): 108. с. 3-10. ISSN 2520-6427
Рибачук Л.О. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2024) РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 40-41.
Рига С. та Косарєва Г.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З АЛАЛІЄЮ В УМОВАХ ІРЦ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 7-8.
Рудчик О.А. та Маліновська Н.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 56-57.
Рудь О. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕБІГУ ФАСЦІОЛЬОЗНОЇ ІНВАЗІЇ ВЕЛИКОЇ РОГАТОЇ ХУДОБИ В ЗОНІ ПОЛІССЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 71-73.
Савчук В.В. та Ціпан Т.С. (2024) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 37-38.
Савчук В.Р. та Кулакова Л.М. (2024) СТАН ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ У ПОГЛЯДАХ ТЕОРЕТИКІВ ПСИХОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 67-69.
Сачук Р.М. та Велесик Т.А. та Кацараба О.А. та Жигалюк С.В. (2024) ВИВЧЕННЯ СПЕЦИФІЧНОЇ ТОКСИЧНОСТІ ПРЕПАРАТУ «АМОКСИДЕВ 15» НА МУРЧАКАХ ТА КРОЛЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 83.
Сачук Р.М. та Горюк Ю.В. та Курилас Л.В. (2024) ВИВЧЕННЯ ЗАЛИШКОВИХ КІЛЬКОСТЕЙ ПРЕПАРАТУ «АМОКСИДЕВ 60» У ПРОДУКТАХ ТВАРИННИЦТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 84-85.
Сачук Р.М. та Стравський Я.С. та Гутий Б.В. та Кацараба О.А. та Барило Б.С. (2024) ВИВЧЕННЯ ТОКСИЧНОСТІ ПРЕПАРАТУ «АМОКСИДЕВ 15» НА БІЛИХ МИШАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 82.
Сокольвак А.С. та Паламарчук О.С. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ҐРАНТОВОЇ ПІДТРИМКИ СТАРТАПІВ У IT-СФЕРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 92-93.
Стасюк М.П. та Велесик Т.А. (2024) ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ ЯК ГЛОБАЛЬНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 57-58.
Сторож О.В. (2019) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ = THEORETICAL BASICS OF A RESEARCH OF CREATIVE SOCIALIZATION OF PERSONALITY. Актуальні проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки та техніки в умовах інтеграції України в Європейський науково-виробничий простір, 2019. с. 94-96.
Сілкова Е.О. (2002) ВНЕСОК УКРАЇНСЬКИХ ВЧЕНИХ В РОЗРОБКУ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 108-111.
Трайтлі А.Ю. та Ціпан Т.С. (2024) НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ: ЦІЛІ, ЗАВДАННЯ, ПРИНЦИПИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 36-37.
Трохимчук І. та Стецюк С. (2024) ІНФЕКЦІЙНІ ЗАХВОРЮВАННЯ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ ЛЮДИНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 73-74.
Трубакова Д.П. та Маліновська Н.В. (2024) КРАЄЗНАВСТВО ЯК ЗАСІБ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 55-56.
Чижевський О.О. та Мартинчук І.І. (2024) МІЖНАРОДНІ ВІЙСЬКОВІ ТРИБУНАЛИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 93-95.
Шадюк (Падалка) О.І. та Сятиня Н.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ВИЯВЛЕННЯ ПАТРІОТИЗМУ У ДІТЕЙ ВПО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 19-21.
Шатрова М.Б. (2024) ІНСТИТУЦІОНАЛЬНА СТРУКТУРА СУБʼЄКТІВ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНСЬКІЙ БІБЛІОЛОГІЇ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2024 (Вип.48). с. 424-431. ISSN 2411-1546
Шевчук О.А. (2024) ЕФЕКТИВНІСТЬ ВСТАНОВЛЕННЯ ДІАГНОЗУ ЧЕРЕЗ НЕТРАДИЦІЙНІ МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ У ФІЗИЧНІЙ ТЕРАПІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 31-32.
Шевчук О.А. (2024) ЕФЕКТИВНІСТЬ ВСТАНОВЛЕННЯ ДІАГНОЗУ ЧЕРЕЗ НЕТРАДИЦІЙНІ МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ У ФІЗИЧНІЙ ТЕРАПІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 46-48.
Шевчук О.А. (2024) ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЧЕРЕЗ ВИХОВНИЙ ЗАХІД «ПРОФІЛАКТИКА ВЖИВАННЯ ПСИХОАКТИВНИХ РЕЧОВИН». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 52-54.
Шостак О.О. та Синиця Ю.Р. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ЗВУКОВИМОВИ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ДИСЛАЛІЄЮ. Розвиток наукової думки постіндустріального суспільства: сучасний дискурс, 2024. с. 257-258.
Шостак О.О. та Фещук І.О. (2024) КОРЕКЦІЙНА РОБОТА З УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗВУКОВИМОВИ ПРИ ДИСЛАЛІЇ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наукові тренд постіндустріййльного суспільства, 2024. с. 202-204.
Шостак О.О. та Фещук І.О. (2024) ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ДИСЛАЛІЇ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Інновації та науковий потенціал світу, 2024. с. 493-495.
Шоцька М.П. та Кулакова Л.М. (2024) СТРЕСОСТІЙКІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩА РИСА ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 66-67.
Якимчук І.Ю. та Кирик Т.А. (2024) РОЗРОБКА ЧАТ-БОТУ ОПОВІЩЕННЯ ПРО РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ФАКУЛЬТЕТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 91-92.
Яковишина Т.В. (2023) ІНТЕГРАЦІЯ АРТПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНІК В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті, 2023: Ч. 1. с. 279-282.
Яскула В.С. та Маліновська Н.В. (2024) ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ОСОБИСТОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 54-55.