Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "001.8 Методологія"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Число елементів на цьому рівні: 16.

Стаття

Rudenko W. та Rudenko N. (2023) PROBLEM W BADANIACH PEDAGOGICZNYCH – ANALIZA METODOLOGICZNA. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 7-16.

Бабенко Ж.В. (2011) РОЗВИТОК ТЕРМІНОСИСТЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 71-74.

Ваколюк А.М. (2024) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВНОГО ВПЛИВУ НА СТУДЕНТСЬКУ МОЛОДЬ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024: Вип. 2. с. 72-79. ISSN 3006-6166

Грипич С.Н. (2010) ПРОБЛЕМАТИКА ДОСЛІДЖЕНЬ ВІТЧИЗНЯНОЇ ТА ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ НА СТОРІНКАХ ФАХОВОЇ ПЕРІОДИКИ, ПРЕДСТАВЛЕНОЇ У ФОНДАХ НАУКОВОЇ БІБЛІОТЕКИ РДГУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2010 (Вип.19). с. 3-6. ISSN 2519-1942

Костолович М.І. (2023) ТОПОНІМІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ В СУЧАСНІЙ ГЕОГРАФІЧНІЙ ОСВІТІ. Природнича освіта та наука, 2023 (Вип.2). с. 12-17. ISSN 2786-9113 (Online) ISSN 2786-9105 (Print)

Кулакова О.В. та Ясьмо В.Д. (2012) МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ДОКУМЕНТОЗНАВЧИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 231-232.

Кілюшик В.Ф. та Сілкова Г.В. (2011) ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ЇЇ ЗАВДАННЯ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 103-105.

Пасічник Л.П. (2014) ІНФОРМАЦІЙНИЙ АНАЛІЗ ЯК НЕОБХІДНИЙ ЕТАП НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 116-118.

Петренко О.Б. (2013) ДО ПРОБЛЕМИ КЛАСИФІКАЦІЇ ДЖЕРЕЛЬНОЇ БАЗИ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Педагогічний дискурс, 2013: Вип. 15. с. 536-542.

Петрівський Я.Б. та Безкоровайна О.В. (2018) ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (на прикладі спільного проекту Британської Ради в Україні та Міністерства освіти і науки України «Шкільний учитель нового покоління»). Нова педагогічна думка, 2018 (4(96)). с. 96-99. ISSN 2520-6427

Сілкова Г. (2016) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ДОКУМЕНТІВ ЯК ЧИННИК ЇХ ВИДОВОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ. Інформаційна та бібліотечно-бібліографічна діяльність: теорія, історія, практика, 2016. с. 63-66.

Сілкова Г.В. (2011) АНАЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК УМОВА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 82-85.

Навчальні матеріали

Гурський В.А. (2020) Організація та методика педагогічних досліджень. [Навчальні матеріали]

Дичківська І.М. та Козлюк О.А. та Косарєва Г.М. та Косарєва О.І. та Павлюк Т.О. та Руденко Н.М. та Степанова О.І. та Федорова Н.В. та Войтович О.В. та Юрчук О.І. (2019) ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. [Навчальні матеріали]

Навчальний посібник

Грипич С.Н. та Буравкова Л.М. НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ. [Навчальний посібник]

Гурський В.А. ОСНОВИ НАУКОВИХ досліджень. [Навчальний посібник]

Цей список був створений у Sun Dec 22 15:05:40 2024 EET.