Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "004.8 Штучний інтелект"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Число елементів на цьому рівні: 18.

Стаття

Бабенко Ж.В. (2024) СИСТЕМИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ УСТАНОВ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 113-114.

Банацький-Шуманський М. та Сяський В. (2025) КЛАСТЕРИЗАЦІЯ НЕЧІТКИХ ОБРАЗІВ У НЕПЕРЕРВНИХ ПРОСТОРАХ ОЗНАК КОНКУРЕНТНИМИ НЕЙРОННИМИ МЕРЕЖАМИ КОХОНЕНА. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 245-251.

Білець Д.О. та Трохимчук М.С. та Остапчук Н.О. (2019) ДОБІР КОМПОНЕНТІВ ДЛЯ СУЧАСНОГО КОМП’ЮТЕРА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 93-94.

Вальковець А.С. (2025) ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ В СИСТЕМІ PROZORRO: АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ. Сталий розвиток економіки, підприємств та суспільства. с. 54-55.

Власюк О.П. та Степаненко О.К. та Приходькіна Н.О. (2023) ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА МОБІЛЬНУ ОСВІТУ ТА НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО. Академічні Візії, 2023: Вип.26. с. 1-13.

Гонгало Х. та Остапчук Н.О. (2025) ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ РУТИННИХ ЗАВДАНЬ ПЕДАГОГА: АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНИХ ДАНИХ, ПЕРЕВІРКА ЗАВДАНЬ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 254-259.

Кирик Т.А. (2025) ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ЗАНЯТТЯХ З ПРОГРАМУВАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 270-273.

Клубук Х. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2025) ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ВЧИТЕЛЕМ МАТЕМАТИКИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 273-276.

Ковалевський А. та Дубич К. (2025) ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 276-283.

Махник С. та Юзик О.П. та Біланич Г.П. (2024) COPYRIGHT TO A WEBSITE CREATED BY HUMANS AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2024. с. 60-63.

Паламарчук О.С. (2023) ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ТА БАКАЛАВРІВ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 197-199.

Петрівський Я.Б. та Фігун А.В. (2024) ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ: МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ ТА БАР’ЄРИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 206-209.

Поляк К.Ю. та Вальковець А.С. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ШІ ПРИ ФОРМУВАННІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024: Вип. 7. с. 59-63. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Фігун А.В. та Петрівський Я.Б. та Коханевич Т.П. (2024) ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ: МОЖЛИВОСТІ ВПЛИВУ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 193-199.

Шинкарчук Н.В. (2018) ЕКОСИСТЕМА РИНКУ І СФЕРИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 256-258.

Юзик О.П. (2025) SZTUCZNA INTELIGENCJA I GENERATYWNE APLIKACJE ZE SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM NA UKRAINIE (ГЕНЕРАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ). Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 228-234.

Бакалаврська робота

Гойда В.О. РОБОТОТЕХНІКА ЗАСОБАМИ SCRATCH. [Бакалаврська робота]

Магістерська робота

Сидорук О.Б. ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ. [Магістерська робота]

Цей список був створений у Sun Jul 6 08:18:10 2025 EEST.