Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "004.8 Штучний інтелект"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Перейти до: Б | В | Г | П | С | Ф | Ш
Число елементів на цьому рівні: 8.

Б

Білець Д.О. та Трохимчук М.С. та Остапчук Н.О. (2019) ДОБІР КОМПОНЕНТІВ ДЛЯ СУЧАСНОГО КОМП’ЮТЕРА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 93-94.

В

Власюк О.П. та Степаненко О.К. та Приходькіна Н.О. (2023) ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА МОБІЛЬНУ ОСВІТУ ТА НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО. Академічні Візії, 2023: Вип.26. с. 1-13.

Г

Гойда В.О. РОБОТОТЕХНІКА ЗАСОБАМИ SCRATCH. [Бакалаврська робота]

П

Паламарчук О.С. (2023) ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ТА БАКАЛАВРІВ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 197-199.

Петрівський Я.Б. та Фігун А.В. (2024) ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ: МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ ТА БАР’ЄРИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 206-209.

С

Сидорук О.Б. ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ. [Магістерська робота]

Ф

Фігун А.В. та Петрівський Я.Б. та Коханевич Т.П. (2024) ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ: МОЖЛИВОСТІ ВПЛИВУ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 193-199.

Ш

Шинкарчук Н.В. (2018) ЕКОСИСТЕМА РИНКУ І СФЕРИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 256-258.

Цей список був створений у Fri Nov 22 11:47:47 2024 EET.