Items where Subject is "005.3 Управлінська діяльність"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Article
Number of items at this level: 7.

Article

Дейнега І.О. and Грабар С.П. and Яковенко Р.О. (2024) ДЕТЕРМІНОВАНІ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ ТРАНСФОРМАЦІЇ В МАРКЕТИНГОВОМУ УПРАВЛІННІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 183-185.

Камінська О.В. and Іванченко Г.В. (2016) ЦЕНТР КОМПЕТЕНЦІЙ ЯК ОРГАНІЗАЦІЙНО-КООРДИНУЮЧА ІНСТИТУЦІЯ РЕГІОНАЛЬНОГО КЛАСТЕРА. Економiка та держава, 2016: №4. pp. 44-47.

Кокора І.О. and Дейнега І.О. (2020) СУЧАСНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. pp. 9-11.

Крет О.В. and Крет Р.М. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. pp. 113-114.

Кучменко І.В. and Савченко О.Р. (2024) УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ, ТЕОРІЯ ЇХ ЕФЕКТИВНОСТІ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. pp. 67-69.

Поляк К.Ю. and Вальковець А.С. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ШІ ПРИ ФОРМУВАННІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024: Вип. 7. pp. 59-63. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Савченко О.Р. (2023) СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА ЯК СКЛАДОВА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ЗМІН. Via Economica, 2023 (Вип. 2). pp. 11-17.

This list was generated on Tue Jul 8 18:30:57 2025 EEST.