Items where Subject is "781 Теорія музики. Загальні питання"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Б | Д | Ж | К | М | П | Р | С | Т | Ц
Number of items at this level: 15.

Б

Боровець О.О. and Казначеєва Л.М. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ЗРАЗКІВ КЛАСИЧНОЇ МУЗИКИ В СУЧАСНОМУ ЖИТТІ. Актуальні питання культурології, 2015 (Вип.15). pp. 146-150. ISSN 2415-802X

Боровець О.О. and Казначеєва Л.М. (2014) ВЗАЄМОДІЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МУЗИЧНИХ КУЛЬТУР СХОДУ ТА ЗАХОДУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ. Актуальні питання культурології, 2014 (Вип.14). pp. 221-224. ISSN 2415-802X

Д

Джура О.Ф. (2002) ОСНОВНІ НАУКОВІ ПРИНЦИПИ Б.ЯВОРСЬКОГО У ВЧЕННІ ПРО ЛАДОВУ ОРГАНІЗАЦІЮ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). pp. 143-147.

Ж

Жабчик О.М. (2011) Музично-виконавська майстерність як художньо-педагогічна проблема. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). pp. 143-148. ISSN 2415-802X

К

Крижановська Т.І. (2010) СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ДУХОВНИХ ТВОРІВ У КУРСІ "ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ МУЗИКИ". Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. pp. 190-193. ISSN 2415-802X

М

Мельничук С.Ф. (2010) МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ДИРИГУВАННЯ. [Teaching Resource]

Мирончук М.О. and Даюк Ж.Д. (2013) МУЗИЧНЕ ВИКОНАВСТВО ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ І ХУДОЖНЬО-ТВОРЧЕ ЯВИЩЕ : ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ. Актуальні питання культурології, 2013 (Вип.13). pp. 25-29. ISSN 2415-802X

П

Пастушок Т.В. (2018) ДИРИГЕНТ, ЯК ОСНОВА ОРКЕСТРОВОГО ВИКОНАННЯ СУЧАСНИХ ТВОРЧИХ КОЛЕКТИВІВ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2018. pp. 147-151.

Пастушок Т.В. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ОРКЕСТРОВОГО КОЛЕКТИВУ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2020. pp. 151-154.

Р

Радковська Л.М. (2009) СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ДУХОВНОЇ МУЗИКИ І СПІВІВ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.ІІ. pp. 124-129. ISSN 2415-802X

С

Самчук С.А. (2006) ХУДОЖНЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЯ МУЗИЧНОГО ТВОРУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 146-150.

Т

Тарчинська Ю. and Тарчинська І. (2016) СПІЛЬНА МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬУ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Актуальні питання культурології, 2016 (Вип.16). pp. 138-144. ISSN 2415-802X

Терлецький М.М. (2002) МЕТРОРИТМ І ГРАФІКА У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МУЗИКАНТА-ДУХОВИКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). pp. 179-185.

Турко Н.Є. (2017) БАЗОВІ ФАЗИСИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНСТРУКЦІЇ БАНДУРИ ЯК АКАДЕМІЧНОГО КОНЦЕРТНОГО ІНСТРУМЕНТА. Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність, 2017. pp. 202-210.

Ц

Цюлюпа Н.Л. and Кісюк В.П. (2020) ІНТОНАЦІЙНІСТЬ ВІЙСЬКОВОЇ МУЗИКИ, ЯК АКУСТИЧНИЙ ФЕНОМЕН. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2020. pp. 141-145.

This list was generated on Sat Jan 22 19:37:25 2022 EET.