Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "781 Теорія музики. Загальні питання"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Число елементів на цьому рівні: 29.

Стаття

Ільїна Є. та Прокопович Т.Ю. (2022) ВІЙНА Й ЕСТРАДНА МУЗИКА: ЕКСПАНСІЯ МИСТЕЦТВА. Естрадно-вокальне мистецтво: історія, теорія, практика, 2022. с. 79-82.

Боровець О.О. та Казначеєва Л.М. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ЗРАЗКІВ КЛАСИЧНОЇ МУЗИКИ В СУЧАСНОМУ ЖИТТІ. Актуальні питання культурології, 2015 (Вип.15). с. 146-150. ISSN 2415-802X

Боровець О.О. та Казначеєва Л.М. (2014) ВЗАЄМОДІЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МУЗИЧНИХ КУЛЬТУР СХОДУ ТА ЗАХОДУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ. Актуальні питання культурології, 2014 (Вип.14). с. 221-224. ISSN 2415-802X

Гаврилюк І.В. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ АНАТОЛІЯ ГРИЦАЯ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ БАНДУРИСТА. Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність, 2019. с. 162-167.

Гарлайчук О.В. (2020) ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ВИКОНАВСЬКО-ТЕХНІЧНОГО РОЗВИТКУ СКРИПАЛІВ-ПОЧАТКІВЦІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 5-10.

Джура О.Ф. (2002) ОСНОВНІ НАУКОВІ ПРИНЦИПИ Б.ЯВОРСЬКОГО У ВЧЕННІ ПРО ЛАДОВУ ОРГАНІЗАЦІЮ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 143-147.

Димченко С.С. (2020) ПЕДАГОГІЧНА І ДИРИГЕНТСЬКА СПАДЩИНА ЕЛЕОНОРИ СКРИПЧИНСЬКОЇ В ІСТОРИЧНОМУ ЧАСІ УКРАЇНСЬКОЇ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ (ДО 120-річчя ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ). Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 105-114.

Жабчик О.М. (2011) Музично-виконавська майстерність як художньо-педагогічна проблема. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). с. 143-148. ISSN 2415-802X

Крижановська Т.І. (2010) СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ДУХОВНИХ ТВОРІВ У КУРСІ "ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ МУЗИКИ". Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. с. 190-193. ISSN 2415-802X

Мирончук М.О. та Даюк Ж.Д. (2013) МУЗИЧНЕ ВИКОНАВСТВО ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ І ХУДОЖНЬО-ТВОРЧЕ ЯВИЩЕ : ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ. Актуальні питання культурології, 2013 (Вип.13). с. 25-29. ISSN 2415-802X

Омельчук С.В. та Сметана О.П. (2022) ВОКАЛЬНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЕСТРАДНИХ СПІВАКІВ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЄКТУВАННЯ. Естрадно-вокальне мистецтво: історія, теорія, практика, 2022. с. 123-127.

Пастушок Т.В. (2018) ДИРИГЕНТ, ЯК ОСНОВА ОРКЕСТРОВОГО ВИКОНАННЯ СУЧАСНИХ ТВОРЧИХ КОЛЕКТИВІВ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2018. с. 147-151.

Пастушок Т.В. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ОРКЕСТРОВОГО КОЛЕКТИВУ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2020. с. 151-154.

Прокопович Т.Ю. (2022) МЕТАМОРФОЗИ «ЩЕДРИКА»: МИКОЛА ЛЕОНТОВИЧ І ЕСТРАДНА МУЗИКА. Естрадно-вокальне мистецтво: історія, теорія, практика, 2022. с. 159-162.

Радковська Л.М. (2009) СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ДУХОВНОЇ МУЗИКИ І СПІВІВ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.ІІ. с. 124-129. ISSN 2415-802X

Самчук С.А. (2006) ХУДОЖНЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЯ МУЗИЧНОГО ТВОРУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 146-150.

Терлецький М.М. (2002) МЕТРОРИТМ І ГРАФІКА У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МУЗИКАНТА-ДУХОВИКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 179-185.

Турко Н.Є. (2017) БАЗОВІ ФАЗИСИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНСТРУКЦІЇ БАНДУРИ ЯК АКАДЕМІЧНОГО КОНЦЕРТНОГО ІНСТРУМЕНТА. Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність, 2017. с. 202-210.

Фарина Н.П. (2022) НОМІНАЦІЯ «ЕСТРАДНИЙ ВОКАЛ» У КОНКУРСНИХ ЗМАГАННЯХ. Екстдрадно-вокальне мистецтво: історія, теорія, практика, 2022. с. 209-212.

Фурманець К.П. та Крусь О.П. (2023) СУЧАСНИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ ПІДЛІТКІВ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ЗЗСО. Міжкультурна комунікація у професійній підготовці майбутнього педагога ХХІ століття, 2023. с. 92-95.

Цюлюпа Н.Л. та Кісюк В.П. (2020) ІНТОНАЦІЙНІСТЬ ВІЙСЬКОВОЇ МУЗИКИ, ЯК АКУСТИЧНИЙ ФЕНОМЕН. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2020. с. 141-145.

Магістерська робота

Король О.П. ПОСТАТЬ МИКОЛИ ЛЕОНТОВИЧА У КОНТЕКСТІ УКРАЇНСЬКОГО КУЛЬТУРОТВОРЕННЯ. [Магістерська робота]

Навчальні матеріали

Мельничук С.Ф. (2010) МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ДИРИГУВАННЯ. [Навчальні матеріали]

Навчальний посібник

Тарчинська Ю.Г. КЛАС АНСАМБЛЕВОЇ ГРИ (ФОРТЕПІАННИЙ АНСАМБЛЬ). [Навчальний посібник]

Методичні рекомендації

Ужинський М.Ю. АКУСТИЧНІ ОСНОВИ ЗВУКОЗАПИСУ ОСНОВИ ЗВУКОЗАПИСУ. [Методичні рекомендації]

Ужинський М.Ю. ГЕНЕЗА МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. [Методичні рекомендації]

Ужинський М.Ю. МИСТЕЦТВО ЗВУКОРЕЖИСУРИ. [Методичні рекомендації]

Ужинський М.Ю. ОСНОВИ АНАЛОГОВОГО ЗВУКОЗАПИСУ. [Методичні рекомендації]

Ужинський М.Ю. ОСНОВИ ЦИФРОВОГО ЗВУКОЗАПИСУ ОСНОВИ ЗВУКОЗАПИСУ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Fri Apr 19 00:47:18 2024 EEST.