Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОБЛЕМА ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ ВИХОВАТЕЛЯВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Войтович О.В. (2021) ПРОБЛЕМА ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ ВИХОВАТЕЛЯВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2021: Вип.14. с. 306-313.

[img]
Перегляд
Текст
Войтович О..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

У статті проаналізовано проблему формування професійних якостей вихователя закладів спеціальної дошкільної освіти, зокрема особливості їх розвитку в процесі підготовки студентів до професійної діяльності. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень проблеми. Подано визначення поняття емоційної стійкості педагога, її складові та особливості їх формування; поняття емоційного вигорання та саморегуляції вихователя, а також симптоми порушень емоційної саморегуляції, виокремлено чинники, які їх детермінують (негативний соціально-психологічний клімат, взаємини в колективі і з керівництвом, ставлення до об’єкта праці, наявність напруженості й конфліктів у професійному середовищі). Розглядаються засоби формування емоційної стійкості та саморегуляції в процесі підготовки здобувачів до професійної діяльності та профілактики порушень (семінари, практичні заняття з елементами тренінгу, спрямовані на ознайомлення з особливостями емоційної стійкості та професійної саморегуляції, феноменом професійного та емоційного вигоряння).

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Войтович О. Проблема емоційної стійкості вихователя в спеціальних закладах дошкільної освіти / О. Войтович // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б. Петренко; ред. кол. : О.Б. Петренко, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 14. - С. 306-313.
Ключові слова: емоційна стійкість вихователя спеціального закладу, складові емоційної стійкості, профілактика порушень емоційної стійкості, професійна підготовка спеціального педагога.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 01 Груд 2021 11:30
Останні зміни: 09 Жов 2024 11:46
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10017

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу