Горопаха Н.М. (2021) ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЕКСКУРСІЙ У ПРИРОДУ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ, ЯКІ МАЮТЬ ПОРУШЕННЯ МОВЛЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.14). с. 149-150. ISSN 2411-4553
|
Текст
Горопаха Н..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається використання екскурсій у природу як форми вивчення природознавства з молодшими школярами, які мають порушення мовлення. Особлива увага зосереджується на значенні екскурсій у формуванні визначених Державним стандартом початкової освіти природничої та екологічної компетентностей молодшого школяра. Автор аналізує класифікацію екскурсій та їх структуру, виокремлює роль екскурсій у корекційній складовій вивчення природознавства у спеціальній початковій школі для дітей з тяжкими порушеннями мовлення, доводить, що ефективність екскурсії значною мірою залежить від того, наскільки вдало продумана вчителем її структура, як у ній передбачено розв’язання окремих дидактичних та корекційних цілей. Пропонується до структури екскурсії вводити підготовчу та післяекскурсійну роботу з учнями, а також пішохідний перехід від школи до місця екскурсії та у зворотному напрямку. Наведено приклади методичних приймів роботи вчителя на етапі підготовки молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення до екскурсії, під час пішохідного переходу та у післяекскурсійній роботі, рекомендації щодо організації спостережень.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Горопаха Н.М. Підготовка та проведення навчальних екскурсій у природу з молодшими школярами, які мають порушення мовлення / Н.М. Горопаха // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б. Петренко; ред. кол. : О.Б. Петренко, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 14. - С. 149-156. |
Ключові слова: | екскурсія, молодші школярі, природознавство, порушення мовлення, підготовка екскурсії, спостереження, післяекскурсійна робота. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 02 Груд 2021 12:45 |
Останні зміни: | 02 Груд 2021 13:04 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10031 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |