Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЕКСКУРСІЙ У ПРИРОДУ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ, ЯКІ МАЮТЬ ПОРУШЕННЯ МОВЛЕННЯ

Горопаха Н.М. (2021) ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЕКСКУРСІЙ У ПРИРОДУ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ, ЯКІ МАЮТЬ ПОРУШЕННЯ МОВЛЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.14). с. 149-150. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Горопаха Н..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядається використання екскурсій у природу як форми вивчення природознавства з молодшими школярами, які мають порушення мовлення. Особлива увага зосереджується на значенні екскурсій у формуванні визначених Державним стандартом початкової освіти природничої та екологічної компетентностей молодшого школяра. Автор аналізує класифікацію екскурсій та їх структуру, виокремлює роль екскурсій у корекційній складовій вивчення природознавства у спеціальній початковій школі для дітей з тяжкими порушеннями мовлення, доводить, що ефективність екскурсії значною мірою залежить від того, наскільки вдало продумана вчителем її структура, як у ній передбачено розв’язання окремих дидактичних та корекційних цілей. Пропонується до структури екскурсії вводити підготовчу та післяекскурсійну роботу з учнями, а також пішохідний перехід від школи до місця екскурсії та у зворотному напрямку. Наведено приклади методичних приймів роботи вчителя на етапі підготовки молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення до екскурсії, під час пішохідного переходу та у післяекскурсійній роботі, рекомендації щодо організації спостережень.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Горопаха Н.М. Підготовка та проведення навчальних екскурсій у природу з молодшими школярами, які мають порушення мовлення / Н.М. Горопаха // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б. Петренко; ред. кол. : О.Б. Петренко, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 14. - С. 149-156.
Ключові слова: екскурсія, молодші школярі, природознавство, порушення мовлення, підготовка екскурсії, спостереження, післяекскурсійна робота.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 02 Груд 2021 12:45
Останні зміни: 02 Груд 2021 13:04
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10031

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу