Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ПРО МНОЖИНУ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ СЕНСОРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

Павлюк Т.О. та Чучман І. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ПРО МНОЖИНУ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ СЕНСОРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 132-134.

[img]
Перегляд
Текст
Павлюк Т., Чучман І..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павлюк Т. Особливості формування уявлень у дітей раннього віку про множину із використанням технологій сенсорної інтеграції / Т.Павлюк, І.Чучман // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали ІV Міжнарод. пед. читань пам’яті проф. Т.І.Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р. Рівне : Вид. О. Зень, 2021. - С. 132-134.
Ключові слова: уявлення, діти раннього віку, технології сенсорної інтеграції
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 17 Груд 2021 07:08
Останні зміни: 17 Груд 2021 07:08
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10152

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу