Павлюк Т.О. та Чучман І. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ПРО МНОЖИНУ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ СЕНСОРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 132-134.
|
Текст
Павлюк Т., Чучман І..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павлюк Т. Особливості формування уявлень у дітей раннього віку про множину із використанням технологій сенсорної інтеграції / Т.Павлюк, І.Чучман // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали ІV Міжнарод. пед. читань пам’яті проф. Т.І.Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р. Рівне : Вид. О. Зень, 2021. - С. 132-134. |
Ключові слова: | уявлення, діти раннього віку, технології сенсорної інтеграції |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 17 Груд 2021 07:08 |
Останні зміни: | 17 Груд 2021 07:08 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10152 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |