Поніманська Т.І. (2014) ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ НА ЗАСАДАХ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ У СУЧАСНИХ ПАРАДИГМАЛЬНИХ ВИМІРАХ. Збірник наукових праць Херсонського державного університету, 2014 (Вип.65). с. 48-52.
|
Текст
Поніманська Т.І. Оновлення змісту..pdf Завантажити (176kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкрито особливості гуманістичної парадигми та її значення у фаховій підготовці вихователів. У світлі аксіологічного підходу педагогічна парадигма розглядається як цілісна сукупність ідей, принципів, теорій та відповідних методів і форм педагогічного впливу. Аналізуються історико-педагогічні засади підготовки педагога до гуманістичного виховання дітей старшого дошкільного віку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Поніманська Т. І. Оновлення змісту підготовки майбутніх вихователів на засадах гуманістичної педагогіки у сучасних парадигмальних вимірах / Т. І. Поніманська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 48-52. |
Ключові слова: | гуманістична педагогіка, історія педагогіки, педагогічна парадигма, підготовка педагога, вихователь дітей дошкільного віку |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 30 Груд 2021 09:14 |
Останні зміни: | 30 Груд 2021 09:14 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10257 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |