Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ НА ЗАСАДАХ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ У СУЧАСНИХ ПАРАДИГМАЛЬНИХ ВИМІРАХ

Поніманська Т.І. (2014) ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ НА ЗАСАДАХ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ У СУЧАСНИХ ПАРАДИГМАЛЬНИХ ВИМІРАХ. Збірник наукових праць Херсонського державного університету, 2014 (Вип.65). с. 48-52.

[img]
Перегляд
Текст
Поніманська Т.І. Оновлення змісту..pdf

Завантажити (176kB) | Перегляд

Анотація

У статті розкрито особливості гуманістичної парадигми та її значення у фаховій підготовці вихователів. У світлі аксіологічного підходу педагогічна парадигма розглядається як цілісна сукупність ідей, принципів, теорій та відповідних методів і форм педагогічного впливу. Аналізуються історико-педагогічні засади підготовки педагога до гуманістичного виховання дітей старшого дошкільного віку.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Поніманська Т. І. Оновлення змісту підготовки майбутніх вихователів на засадах гуманістичної педагогіки у сучасних парадигмальних вимірах / Т. І. Поніманська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 48-52.
Ключові слова: гуманістична педагогіка, історія педагогіки, педагогічна парадигма, підготовка педагога, вихователь дітей дошкільного віку
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 30 Груд 2021 09:14
Останні зміни: 30 Груд 2021 09:14
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10257

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу