Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

DEUTSCH LEHREN LERNEN: BESONDERHEITEN DES HANDLUNGSORIENTIERTEN FREMDSPRACHENUNTERRICHTS

Джава Н.А. (2015) DEUTSCH LEHREN LERNEN: BESONDERHEITEN DES HANDLUNGSORIENTIERTEN FREMDSPRACHENUNTERRICHTS. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2015 (Вип.54). с. 27-29. ISSN 2519-2558

[img]
Перегляд
Текст
Джава Н.А..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядається роль діяльнісно орієнтованого процесу навчання іноземних мов, описується роль завдань у вивченні та викладанні мов, пропонуються активні форми проведення занять з іноземної мови на основі діяльнісного підходу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Джава Н.А. Deutsch lehren lernen: besonderheiten des handlungsorientierten fremdsprachenunterrichts / Н.А.Джава // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». : зб. наук. пр. / уклад. : І.В.Ковальчук, Л.М.Коцюк, С.В.Новоселецька. – Острог, 2015. – Вип. 54. – Серія «Філологічна». - С. 27-29.
Ключові слова: діяльнісно орієнтований процес навчання, активні форми роботи, проблемні завдання, творча взаємодія
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики німецької і французької мов
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 18 Січ 2022 08:52
Останні зміни: 18 Січ 2022 08:52
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10374

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу