Джава Н.А. (2015) DEUTSCH LEHREN LERNEN: BESONDERHEITEN DES HANDLUNGSORIENTIERTEN FREMDSPRACHENUNTERRICHTS. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2015 (Вип.54). с. 27-29. ISSN 2519-2558
|
Текст
Джава Н.А..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається роль діяльнісно орієнтованого процесу навчання іноземних мов, описується роль завдань у вивченні та викладанні мов, пропонуються активні форми проведення занять з іноземної мови на основі діяльнісного підходу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Джава Н.А. Deutsch lehren lernen: besonderheiten des handlungsorientierten fremdsprachenunterrichts / Н.А.Джава // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». : зб. наук. пр. / уклад. : І.В.Ковальчук, Л.М.Коцюк, С.В.Новоселецька. – Острог, 2015. – Вип. 54. – Серія «Філологічна». - С. 27-29. |
Ключові слова: | діяльнісно орієнтований процес навчання, активні форми роботи, проблемні завдання, творча взаємодія |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики німецької і французької мов |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 18 Січ 2022 08:52 |
Останні зміни: | 18 Січ 2022 08:52 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10374 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |