Джура О.О. та Ціпан Т.С. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМ ПОТРЕБАМИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 35-37.
|
Текст
Джура О.О., Ціпан Т.С..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Джура О.О. Педагогічні умови формування здоров'язберігаючої компетентності у молодших школярів з особливими потребами / О.О. Джура, Т.С. Ціпан // Професійний розвиток педагога : матеріали Всеукр. наук.-практ. е-конф. "Імплементація інклюзивної освіти в контексті реформування Нової української школи", м. Рівне, 28 квіт. 2020 р. - Рівне : РДГУ, 2020. - С.35-37. |
Ключові слова: | здоров'язберігаючі компетентності, молодший школяр, діти з особливими потребами. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 09 Лют 2022 14:05 |
Останні зміни: | 09 Лют 2022 14:05 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10465 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |