Марковець Т.І. та Суржук Т.Б. (2020) СУТНІСТЬ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 70-72.
|
Текст
МарковецьТ.І.,Суржук Т.Б..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Марковець Т.І. Сутність шкільного підруника / Т.І. Марковець, Т.Б. Суржук // Професійний розвиток педагога : матеріали Всеукр. наук.-практ. е-конф. "Імплементація інклюзивної освіти в контексті реформування Нової української школи", м. Рівне, 28 квіт. 2020 р. - Рівне : РДГУ, 2020. - С. 70-72. |
Ключові слова: | засоби навчання, шкільний підручник, навчальна інформація. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 11 Лют 2022 07:58 |
Останні зміни: | 11 Лют 2022 07:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10490 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |