Ничипорук К.Ю. та Третяк О.М. (2020) ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 94-97.
|
Текст
Ничипорук К.Ю.,ТретякО.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ничипорук К.Ю. Тренінгові технології навчання як засіб формування педагогічної взаємодії в освітньому процесі початкової школи / К.Ю. Ничипорук, О.М. Третяк // Професійний розвиток педагога : матеріали Всеукр. наук.-практ. е-конф. "Імплементація інклюзивної освіти в контексті реформування Нової української школи", м. Рівне, 28 квіт. 2020 р. - Рівне : РДГУ, 2020. - С. 94-94. |
Ключові слова: | початкова школа, навчальний процес, педагогічні взаємодії, тренінгові технології. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 11 Лют 2022 10:18 |
Останні зміни: | 11 Лют 2022 10:18 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10496 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |