Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Ничипорук К.Ю. та Третяк О.М. (2020) ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 94-97.

[img]
Перегляд
Текст
Ничипорук К.Ю.,ТретякО.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ничипорук К.Ю. Тренінгові технології навчання як засіб формування педагогічної взаємодії в освітньому процесі початкової школи / К.Ю. Ничипорук, О.М. Третяк // Професійний розвиток педагога : матеріали Всеукр. наук.-практ. е-конф. "Імплементація інклюзивної освіти в контексті реформування Нової української школи", м. Рівне, 28 квіт. 2020 р. - Рівне : РДГУ, 2020. - С. 94-94.
Ключові слова: початкова школа, навчальний процес, педагогічні взаємодії, тренінгові технології.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 11 Лют 2022 10:18
Останні зміни: 11 Лют 2022 10:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10496

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу