Петрик Я.Ф. та Ткачук О.С.
(2020)
ОБРАЗОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК КОРЕКЦІЙНИЙ ЗАСІБ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ.
Професійний розвиток педагога, 2020.
с. 106-108.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Петрик Я.Ф. Образотворча діяльність як корекційний засіб інклюзивного навчання / Я.Ф. Петрик, О.С. Ткачук // Професійний розвиток педагога : матеріали Всеукр. наук.-практ. е-конф. "Імплементація інклюзивної освіти в контексті реформування Нової української школи", м. Рівне, 28 квіт. 2020 р. - Рівне : РДГУ, 2020. - С. 106-108. |
Ключові слова: |
інклюзивне навчання, образотворча діяльність, корекційні засоби навчання. |
Тематика (за УДК): |
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: |
Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: |
Unnamed user with username Marchuk
|
Дата внесення: |
14 Лют 2022 09:16 |
Останні зміни: |
14 Лют 2022 09:16 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10512 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |