Самардак В.А. та Третяк О.М. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 125-126.
|
Текст
Самардак В.А., Третяк О.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Самардак В.А. Педагоічні умови формування мотивації навчальної діяльності учнів початкової школи / В.А. Самардак, О.М. Третяк // Професійний розвиток педагога : матеріали Всеукр. наук.-практ. е-конф. "Імплементація інклюзивної освіти в контексті реформування Нової української школи", м. Рівне, 28 квіт. 2020 р. - Рівне : РДГУ, 2020. - С. 125-126. |
Ключові слова: | початкова освіта, мотивація навчання, учні початкової школи. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 15 Лют 2022 07:48 |
Останні зміни: | 15 Лют 2022 07:48 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10530 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |