Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Самардак В.А. та Третяк О.М. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 125-126.

[img]
Перегляд
Текст
Самардак В.А., Третяк О.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Самардак В.А. Педагоічні умови формування мотивації навчальної діяльності учнів початкової школи / В.А. Самардак, О.М. Третяк // Професійний розвиток педагога : матеріали Всеукр. наук.-практ. е-конф. "Імплементація інклюзивної освіти в контексті реформування Нової української школи", м. Рівне, 28 квіт. 2020 р. - Рівне : РДГУ, 2020. - С. 125-126.
Ключові слова: початкова освіта, мотивація навчання, учні початкової школи.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 15 Лют 2022 07:48
Останні зміни: 15 Лют 2022 07:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10530

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу