Усач К.А. та Сойчук Р.Л. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ САМОВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 141-143.
|
Текст
УсачК.А., СойчукР.Л..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Усач К.А. Теоретичні засади самовиховання учнів початкової школи / К.А. Усач, Р.Л. Сойчук // Професійний розвиток педагога : матеріали Всеукр. наук.-практ. е-конф. "Імплементація інклюзивної освіти в контексті реформування Нової української школи", м. Рівне, 28 квіт. 2020 р. - Рівне : РДГУ, 2020. - С. 141-143. |
Ключові слова: | початкова освіта, учні початкової школи, самовиховання. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 15 Лют 2022 09:41 |
Останні зміни: | 15 Лют 2022 09:41 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10540 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |