Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ САМОВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Усач К.А. та Сойчук Р.Л. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ САМОВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 141-143.

[img]
Перегляд
Текст
УсачК.А., СойчукР.Л..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Усач К.А. Теоретичні засади самовиховання учнів початкової школи / К.А. Усач, Р.Л. Сойчук // Професійний розвиток педагога : матеріали Всеукр. наук.-практ. е-конф. "Імплементація інклюзивної освіти в контексті реформування Нової української школи", м. Рівне, 28 квіт. 2020 р. - Рівне : РДГУ, 2020. - С. 141-143.
Ключові слова: початкова освіта, учні початкової школи, самовиховання.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 15 Лют 2022 09:41
Останні зміни: 15 Лют 2022 09:41
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10540

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу