Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЗВИТОК АСОЦІАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНЯ-СКРИПАЛЯ

Стус М.М. та Мельничук С.Ф. (2019) РОЗВИТОК АСОЦІАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНЯ-СКРИПАЛЯ. Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність, 2019. с. 206-212.

[img]
Перегляд
Текст
Стус М.М., наук. кер. Мельничук С.Ф..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті проаналізовано важливість асоціативного мислення та основні напрями роботи педагога-скрипаля з учнем. Визначено індивідуальний підхід, важливість виховання самооцінки і самоконтролю в учнів, як майбутніх виконавців.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Стус М.М. Розвиток асоціативного мислення учня-скрипаля / М.М.Стус ; наук. кер. С.Ф.Мельничук // Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність : зб. наук. пр. / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв; ред.-упоряд. Л.І. Горіна. – Рівне : Волин. обереги, 2019. – С. 206-212.
Ключові слова: музична педагогіка, методика, скрипка, асоціативне мислення, інтерпретація
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика
Підрозділи: Інститут мистецтв > Кафедра народних інструментів
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 18 Лют 2022 08:40
Останні зміни: 18 Лют 2022 08:40
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10594

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу