Стус М.М. та Мельничук С.Ф. (2019) РОЗВИТОК АСОЦІАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНЯ-СКРИПАЛЯ. Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність, 2019. с. 206-212.
|
Текст
Стус М.М., наук. кер. Мельничук С.Ф..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано важливість асоціативного мислення та основні напрями роботи педагога-скрипаля з учнем. Визначено індивідуальний підхід, важливість виховання самооцінки і самоконтролю в учнів, як майбутніх виконавців.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Стус М.М. Розвиток асоціативного мислення учня-скрипаля / М.М.Стус ; наук. кер. С.Ф.Мельничук // Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність : зб. наук. пр. / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв; ред.-упоряд. Л.І. Горіна. – Рівне : Волин. обереги, 2019. – С. 206-212. |
Ключові слова: | музична педагогіка, методика, скрипка, асоціативне мислення, інтерпретація |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика |
Підрозділи: | Інститут мистецтв > Кафедра народних інструментів |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 18 Лют 2022 08:40 |
Останні зміни: | 18 Лют 2022 08:40 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10594 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |