Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ

Луцик Г. (2022) РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.19). с. 32-39. ISSN 2518-7503

[img]
Перегляд
Текст
Луцик Г..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті аналізується зміст поняття «професійна ідентичність» у контексті підготовки майбутніх психологів до роботи зі схильними до девіантної поведінки підлітками. На основі аналізу теоретичних джерел встановлено, що організація освітнього процесу в закладі вищої освіти створює основу для формування професійної ідентичності майбутнього фахівця, формує готовність до роботи в обраному напрямку, допомагає сформувати усвідомлений образ себе як професіонала.З’ясовано, що значна частина майбутніх психологів не мають впевненості убажанні працювати зі схильними до девіантної поведінки підлітками, що обумовлено недостатністю досвіду роботи з ними. Як засвідчили результати діагностики особливостей професійної ідентичності майбутніх психологів серед здобувачів четвертого курсу більший відсоток осіб мають сформовану професійну ідентичність у порівнянні із здобувачами другого курсу. Отримані результати можна частково пояснити наявністю більш систематизованих знань щодо особливостей роботи зі схильними до девіантної поведінки підлітками, сформованих професійних вмінь та навичок, які здобувачі отримали в процесі професійної підготовки в закладі вищої освіти.Вважаємо, що умовами розвитку професійної ідентичності майбутніх психологів у контексті підготовки до роботи зі схильними до девіантної поведінки підлітками є поетапне збагачення змісту професійної підготовки у вказаному напрямку, розширення знань здобувачів щодо окресленої проблеми, розвиток особистісних ресурсів здобувачів у процесі проведення психологічних тренінгів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Луцик Г. Розвиток професійної ідентичності майбутніх психологів у контексті підготовки до роботи зі схильними до девіантної поведінки підлітками / Г. Луцик // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне : РДГУ, 1922. - Вип. 19. - С. 32-39.
Ключові слова: професійна ідентичність, професійна підготовка, майбутні психологи, підлітки, девіантна поведінка.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 16 Лют 2023 09:06
Останні зміни: 16 Лют 2023 09:06
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10790

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу