Сілков В. та Сілкова Е. (2022) ВИХОВНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЗАДАЧ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У НУШ. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 215-224. ISSN 2411-4553
|
Текст
Сілков В., Сілкова Е..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядаються деякі аспекти виховної спрямованості наявних у підручниках з математики для І – ІV класів НУШ текстових математичних задач для формування загальних та математичних компетентностей учнів. Зроблено спробу створити класифікацію задач відповідно до їх виховної спрямованості та впливу на формування визначених компетентностей. Обґрунтовано, що модернізація освітньої системи на засадах компетентнісного підходу вимагає оновлення змісту навчально-дидактичних матеріалів, підручників, створення сучасних засобів навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сілков В. Виховна спрямованість задач підручників з математики початкової школи у НУШ / В. Сілков, Е. Сілкова // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; упоряд.: О.Б. Петренко ; ред. кол.: О.Б. Петренко, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. - Рівне : РДГУ, 2022. - Вип. 15. - С. 215-224. |
Ключові слова: | НУШ, початкова школа, виховна спрямованість, математична задача, текстова задача, класифікація, ключові компетентності, предметні компетентності. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 28 Лют 2023 13:35 |
Останні зміни: | 28 Лют 2023 13:35 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10860 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |