Баліка Л.М. (2022) ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ КЛАСНИХ КІМНАТ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: 7 ЗОН І ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 152-160. ISSN 2411-4553
|
Текст
Баліка Л.pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті обґрунтовано реалізацію сучасної мети освіти. Підкреслено необхідність створення ефективного освітнього простору, який буде комфортним для усіх учасників освітнього процесу. Охарактеризовано освітній простір як складову освітнього середовища, який облаштовано так, щоб учень почував себе зручно, а його навчання та виховання відбувалося цікаво та захоплююче. Указано, що сучасний освітній простір НУШ – гнучкий, цікавий, у якому використовуються IT-технології, нові мультимедійні засоби навчання, які створюють різноманітні можливості для різних видів діяльності, викликають радість, стимулюють фантазію, мотивують до навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Баліка Л. Формування освітнього простору класних кімнат Нової української школи: сім зон і їх характеристика / Л. Баліка // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; упоряд.: О.Б. Петренко ; ред. кол.: О.Б. Петренко, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. - Рівне : РДГУ, 2022. - Вип. 16. - С. 152-160. |
Ключові слова: | простір, освітній простір, Нова українська школа, класна кімната, зони класної кімнати. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 06 Бер 2023 09:35 |
Останні зміни: | 06 Бер 2023 09:35 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10893 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |