Стельмашук Ж.Г. та Ваколюк А.М. (2022) ПРОБЛЕМА ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ПОГЛЯДІВ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 215-222. ISSN 2411-4553
|
Текст
Стельмащук Ж., Ваколюк А..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті актуалізовано погляди Василя Олександровича Сухомлинського (1918-1970) щодо проблеми емоційного розвитку особистості.Зазначено, що емоційний розвиток особистості проявляється у зростанні здатності організму до саморегуляції емоційних станів, накопиченні словесних і невербальних виразів емоцій, збагаченні емоційного досвіду дитини, появі нових емоцій (насамперед соціальних й інтелектуальних), умінні розрізняти і більш тонко диференціювати емоційні стани і партнера в спілкуванні. З’ясовано, що у своїх педагогічних працях вчений неодноразово звертався до проблеми емоційного розвитку особистості, яку називав найважливішою в діяльності кожного вчителя, роль якого для повноцінного розвитку школярів переоцінити неможливо. Висвітлено вікові цінності дітей молодшого шкільного віку у творчій спадщині В. О. Сухомлинського – емоційну відкритість, щирість та емоційну сприйнятливість. Акцентовано увагу на створенні необхідного емоційного фону, емоційного колективного життя та духовного спілкування учителя й учнів. Доведено, що запорукою успішного емоційного розвитку особистості є висока емоційна культура вчителя.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Стельмашук Ж. Проблема емоційного розвитку дітей молодшого шкільного віку: актуалізація поглядів В. О. Сухомлинського /Ж. Стельмашук, А. Ваколюк // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; упоряд.: О.Б. Петренко ; ред. кол.: О.Б. Петренко, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. - Рівне : РДГУ, 2022. - Вип. 16. - С. 215-222. |
Ключові слова: | емоційний розвиток, дитина молодшого шкільного віку, особистість, В. О. Сухомлинський, педагогічні погляди. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 08 Бер 2023 10:41 |
Останні зміни: | 22 Трав 2024 07:44 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10908 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |