ПРОБЛЕМА ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ПОГЛЯДІВ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Стельмашук Ж.Г. and Ваколюк А.М. (2022) ПРОБЛЕМА ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ПОГЛЯДІВ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). pp. 215-222. ISSN 2411-4553

[img]
Preview
Text
Стельмащук Ж., Ваколюк А..pdf

Download (4MB) | Preview

Abstract

У статті актуалізовано погляди Василя Олександровича Сухомлинського (1918-1970) щодо проблеми емоційного розвитку особистості.Зазначено, що емоційний розвиток особистості проявляється у зростанні здатності організму до саморегуляції емоційних станів, накопиченні словесних і невербальних виразів емоцій, збагаченні емоційного досвіду дитини, появі нових емоцій (насамперед соціальних й інтелектуальних), умінні розрізняти і більш тонко диференціювати емоційні стани і партнера в спілкуванні. З’ясовано, що у своїх педагогічних працях вчений неодноразово звертався до проблеми емоційного розвитку особистості, яку називав найважливішою в діяльності кожного вчителя, роль якого для повноцінного розвитку школярів переоцінити неможливо. Висвітлено вікові цінності дітей молодшого шкільного віку у творчій спадщині В. О. Сухомлинського – емоційну відкритість, щирість та емоційну сприйнятливість. Акцентовано увагу на створенні необхідного емоційного фону, емоційного колективного життя та духовного спілкування учителя й учнів. Доведено, що запорукою успішного емоційного розвитку особистості є висока емоційна культура вчителя.

Item Type: Article
Additional Information: Стельмашук Ж. Проблема емоційного розвитку дітей молодшого шкільного віку: актуалізація поглядів В. О. Сухомлинського /Ж. Стельмашук, А. Ваколюк // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; упоряд.: О.Б. Петренко ; ред. кол.: О.Б. Петренко, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. - Рівне : РДГУ, 2022. - Вип. 16. - С. 215-222.
Uncontrolled Keywords: емоційний розвиток, дитина молодшого шкільного віку, особистість, В. О. Сухомлинський, педагогічні погляди.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 08 Mar 2023 10:41
Last Modified: 22 May 2024 07:44
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10908

Actions (login required)

View Item View Item