Шліхта Г.О. (2022) АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІТ-ГАЛУЗІ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 240-251. ISSN 2411-4553
|
Текст
Шліхта Г..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У статті визначено пріоритети дослідження сформованості аксіологічної й деонтологічної компетентностей і пов’язаних з ними аксіологічної культури й деонтологічного типу мислення. Обґрунтовано спеціальну дослідницьку увагу до аксіологічного дискурсу професійної підготовки у сучасній вищій школі. До основних понять, що розкривають суть дослідження, віднесено такі: «аксіологія», «цінності», «ціннісно-смислова сфера», «аксіологічний підхід в освіті». Проаналізовано дослідження питання потреби й перспективності аксіологічних досліджень, що підтверджується ірефлекторною функцією цінностей. Указано на те, що ціннісні зміни відображають соціально-економічні зміни, ситуацію, коли люди пристосовуються до нового середовища, та водночас цінності самі є чинниками суспільних змін. У статті актуалізовано феномен теорії цінностей (аксіології), зміст аксіологічного підходу та потенціал його реалізації в освітньому процесі як складової професійної підготовки майбутніх фахівців ІТ-галузі. Підкреслено, що теорія освіти досліджує цінності у зв’язку з поняттями освіта, освітній процес, формування й розвиток особистості.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шліхта Г. Аксіологічний підхід до реалізації професійної підготовки майбутніх фахівців ІТ-галузі / Г. Шліхта // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; упоряд.: О.Б. Петренко ; ред. кол.: О.Б. Петренко, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. - Рівне : РДГУ, 2022. - Вип. 16. - С. 240-251. |
Ключові слова: | аксіологія, цінності, ціннісно-смислова сфера, аксіологічний підхід в освіті. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 09 Бер 2023 09:33 |
Останні зміни: | 16 Жов 2024 08:33 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10915 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |